LALELE

Tocmai am terminat de pictat un camp nesfarsit. Lalele mirosind simplu, a verde. In filmul asta ploaia a stat si soarele face picaturile ramase pe flori sa para pietre pretioase. De fapt n-are rost comparatia. Cand v-ati uitat ultima oara la o picatura de apa pe o frunza? Privita de aproape e un miracol care nu poate fi asemanat cu nimic.

De ziua mea mereu venea Ioana cu un brat de lalele abia imbobocite. Cand suna la usa vedeam prin vizor doar imensul buchet. Era o clipa de simpla si intensa bucurie. Pictand m-am intors in timp si am gasit momentul de care zic, pastrat intact, acolo, in inima, sau unde se pastreaza ele, momentele de iubire.

Anul trecut tot de ziua mea, care m-a prins in Romania, la targ, la Autor, iar am primit lalele. Multe si rosii. Mi-au fost alaturi intreaga zi, prezenta buna, delicata.

Totusi, daca ar fi dupa mine n-as taia niciodata florile, m-as bucura de ele vii, mi le doresc cu campul nu cu buchetul. Le daruiesc tot asa.

Draga Costina astazi pentru tine un camp de lalele…

P.S. Intre timp aici a iesit soarele

18 thoughts on “LALELE

    • Draga mea culorile sunt mai vii ca in poze. Din cauza de ploaie, ploaie, ploaie a trebuit sa le fotografiez la lumina lampii si asta a modificat un pic cromatica
      Ma bucur ca-ti plac

  1. Da, splendide. Si cu taiatul florilor…gând la gând cu bucurie, craciunicile mele fuchsia si rosie mi-au înflorit iarna québécoasa. Oare vine si Mosul in curand?:)

  2. Lumina lampii a dat o nuanta foarte frumoasa intregii fotografii. Da impresia unei fotografii facute pe film. Iar asta, pentru mine, e pura nostalgie.🙂

  3. Buna Lola,intradevar,margelele sunt minunate ca intotdeauna🙂. Sunt o admiratoare a margelelor tale din Cluj si mi-as dori sa pot vorbi cu tine pentru o pereche , insa am incercat sa iti scriu pe mail si nu am primit nici un raspuns. As dori sa stiu daca e posibil sa comand sau daca le gasesc in ceva magazin din Bucuresti? Multumesc mult si spor mult la inspiratie. Numai bine

Leave a Reply

