FISH MASALA WITH LOVE

Am gatit fish masala pentru cina. Nu stiu cat de aproape mi-a iesit de realitate pentru ca n-am termen de comparatie, dar bucuria pregatirii,

emotia pe care am trait-o deschizand pungile cu mirodenii, fascinatia in fata culorilor, texturilor, ciudateniei roadelor acelor pamanturi indepartate si mai ales momentul cand am impartit rezultatul cu oameni atat de dragi m-au dus in al noualea cer.

Darul s-a transmis mai departe. Stiu, am vazut ochi stralucind, si zambete calde dincolo de cuvintele care oricum erau elogioase.

Initial parca nu ma induram sa incep nici un pachet din toate cele minunate. Le-as fi tinut doar sa ma bucur ca le am, dar asta mi s-a parut mai degraba o risipa decat folosirea lor.

Am cautat pe net reteta pentru masala, am cumparat ingredientele, am facut totul cu dragoste, cu infinita dragoste.

Ceva pe care nu stiu sa-l numesc, lasandu-se cuprins in abur, s-a raspandit prin casa, peste oras, peste lume. O fi fost binele ca prea ne simteam plutitori si cu inimile usoare.

Ieri ne-a vizitat Caio, fratele meu brazilian. Trebuie sa spun doua vorbe despre el. Intalnirea cu omul asta, petrecuta acum cateva luni, a fost o recunoastere instantanee, un fel de regasire desi nu stiam pana atunci ca ar trebui sa ne gasim. Ne tot miram, cum, desi fiind din colturi atat de indepartate ale lumii, intelegerea, prietenia, dragostea care ne leaga nu au nici un fel de neclaritati. Vorbim ore in sir despre oamenii ca miracol, despre viata si suflet, despre calatorii, despre tarile noastre. A venit in Portugalia sa-si faca doctoratul, dar imprejurarile ii arata ca asta nu e un scop in sine, ca e aici, poate, pentru lectii mai importante.

Multa rabdare ne trebuie pana se deslusec toate…Caio il ajuta pe Vladimir sa-si corecteze prin exercitii fizice o mica problema la piept. Pe langa asta ii inspira drag pentru sine, il invata cum sa se descopere, cum sa-si simta corpul si sa-l stapaneasca. Comunica frumos, iar copilul meu cel rezervat se deschide, dispus sa intre in aventura asta.

Eu invart prin cratite recunoscatoare pentru asa moment frumos timp in care Kitten apare din oras cu o sticla de Porto. Acum e si mai frumos cu noi doua palavragind in bucatarie la un pahar de vin asteptand sa se fiarba orezul si sa termine baietii programul de exercitii.

Imi vine sa inchei ca intr-o compunere din scoala primara.

Ce seara minunata!

15 thoughts on “FISH MASALA WITH LOVE

  1. Iubita mea draga si scumpa, tu exersezi de mult gatitul cu dragoste… Am simtit ingredientul tau secret si mirodeniile tale interioare de prima data, cand mi-ai facut legume chinezesti cu orez. Iti amintesti? Venisem impreuna de la TVR, sa-mi arati casa cea noua in care te mutasei de curand, si inainte sa ma dezmeticesc, mi-ai servit o portie calda preparata in no time. Si, Doamne, cata iubire ai gatit pentru toti prietenii tai de cand te cunosc! Placinta cu branza pe care ai facut-o acum doua veri special pentru mine a fost o autentica dovada de iubire. Oare stii tu cat esti de frumoasa cand faci mincare cu zambetul pe buze, incantata de fiecare gest si fara pic de graba? Voi incheia si eu ca la compunere:) Ce gustoase declaratii de dragoste face Lola!

  2. in prima poza se vad niste chestii rosii deasupra, nu stiu cum sa le zic ca habar nu am cum se cheama, sper sa-mi zici tu😛 am o senzatie ca am mai mancat asa ceva, sunt cumva picante?

    frumos moment la voi acolo, linistit, frumos si plin de prietenie🙂

    • Chestiile rosii de deasupra sunt bucati de ardei iute. Cam picante, dar minunate in combinatie cu restul mirodeniilor.
      E frumos, tare frumos la noi…ceea ce iti dorim si tie

  3. Lola, draga: Cum reusesti sa imparti atata iubire? Cum poti sa imparti iubire prin tot ce faci, prin tot ce gandesti, prin tot ce simti?
    Ai o reteta? Si ingredintele, de unde le iei?

      • ahaaaa🙂 trebuia sa ma prind ca doar era ardeiul iute taiat intr-o poza mai jos😀 ma gandeam la un condiment care arata tot asa rosu si e picant😛

  4. In dimineata asta, ti-am spus despre unele si altele…
    De fapt, ele erau parte ale comment-ului pentru acest post…
    Iti spuneam ca ai avut dreptate atunci… Cata dreptate ai si acum!….
    Te imbratisez tare – tare…🙂

    • Viv, totul e langa noi si nici macar nu se ascunde. Nu e dreptatea mea, pur si simplu acum a venit momentul cand ti-e tie clar.
      Te imbratisez tot tare-tare

Leave a Reply

