SPERANTA RODESTE

Cand speranta da rod eu cant. N-am ureche muzicala mai deloc, dar asta nu ma impiedica sa-mi exprim bucuria asa. Dupa ce am primit mailul Oanei am cantat o buna bucata de vreme in coltul meu, lucrand.

…iti trimit in sfarsit poze cu margelele mamei. cred ca ce ai pus tu in ele a avut efect: pe linga faptul ca se simte bine, are o pofta de viata nemaipomenita si s-a apucat sa faca o multime de lucruri!

Ce sa pun?

Credinta mea in viata si un poem…

Am sarutat lumea cu ochii si trupul meu.

Cu falduri fara numar am infasurat-o intreaga in inima mea.

Am varsat pe zilele si noptile sale atatea ganduri,

Ca lumea si viata mea sunt de mult una, si imi iubesc viata

pentru ca ador lumina cerului care e toata in mine.

Daca a parasi lumea aceasta e o realitate tot asa de

puternica precum si aceea de a iubi, atunci trebuie sa

fie un inteles in intalnirile si despartirile vietii.

Si daca dragostea ar fi dezamagita de catre moarte,

viermele unei asemenea deziluzii ar roade toate lucrurile

si stelele s-ar ofili si ar deveni intunecate.

Rabindranath Tagore

5 thoughts on “SPERANTA RODESTE

  1. Am citit o data si inca o data cuvintele lui Tagore…. Profund si real, in acelasi timp!
    Superbe margele, minunata privirea doamnei…
    E de ajuns sa spunem “da” si totul devine simplu, nu ?

  2. Intr-adevar, doamna are o privire minunata! Eu cred ca are un caracter puternic. Multa sanatate îi doresc. Cred ca îi este de ajutor sa simta ca cei din jur o iubesc, ca Lola îi face margele special…..

Leave a Reply

