DELIA SAU DESPRE A ALEGE

Desi n-am avut niciodata o viziune macro asupra lucrurilor de la un timp ma simt responsabila de ceva ce depaseste sfera propriei persoane. Ce se intampla cu gandurile mele, respectiv cu energia pe care o eman, o eliberez in lume?

Am invatat la scoala spusa domnului Lavoisier „In natura nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma”

Oameni mai aplicati si mult mai competenti decat mine au facut tot felul de demonstratii despre puterea a ceea ce ne trece prin cap. In ce se transforma gandurile oare? Ce pot genera ele?

Nu stiu exact momentul, sau ce anume a declansat, dar am inceput sa fiu atenta la ce aleg sa „daruiesc” exteriorului.

Observatia e un exercitiu bun. Nu spun ca mi-am rezolvat definitiv furiile sau tristetile, ca nu injur birjareste sau ca nu-mi sare tandara din nimic, dar imi dau seama repede ce fac si atunci toate astea se dizolva, doar pentru ca le-am vazut.

Ma simt de parca m-as surprinde rasturnandu-mi cosul de gunoi pe strada. La propriu n-as face niciodata asta, dar gunoiul din cap e la fel de nociv pentru mediu. De ce sa murdaresc?

Nu urmeaza un slogan ecologist si nici n-am spus toate astea ca sa demonstrez ce misto sunt, sau ce speciala, dimpotriva, ma bucur sa descopar ca sunt comuna, ca mult mai multi oameni decat credeam fac acelasi lucru, adica au grija sa nu produca deseuri mentale. Decizia asta se poate lua oricand, instantaneu, ACUM.

O sa va vorbesc despre Delia.

Este expert contabil, femeie serioasa, cu responsabilitati, profesionista, mama, sotie, etc. Roluri sociale carora le face fata glorios.

Ne scriem de ceva vreme. La inceput, fara sa fie incrancenata sau vehementa o simteam nemultumita, ca un copil care vrea la joaca, dar nu e lasat. Treptat s-a schimbat ceva, ea stie mai bine ce. E vorba de un proces intim, prea intim sa fie relevant celorlalti, dar am simt transformarea si va arat rezultatul.

Intr-o zi o intreb

-Ce faci?

-Declaratii(evident ca erau fiscale)

-De dragoste? zic

– Nu.

-Ce-ar fi sa faci unele asa…

Imi si imaginam figurile celor de la administratia financiara in fata unor formulare roz cu inimioare

Ei bine, inca nu exista formularele, dar blogul Deliei numit pana mai ieri „Expert contabil” se numeste acum „Declaratii de dragoste” si e roz. Ea scrie frumos, cald, cu umor, luminand o lume seaca, prea serioasa, care crede ca zambetele nu-si au rostul.

Delia se joaca fara sa fie mai putin profesionista, mai putin responsabila, mai putin experta in contabilitate.

Delia a ales sa spuna „va iubesc!”

8 thoughts on “DELIA SAU DESPRE A ALEGE

      • Mie imi spui:-)))…e minunat…
        Mi s-a parut ca textul tau respira Tolle.
        Sunt niste emisiuni pe youtube cu Tolle la Oprah.
        Au facut un fel de webclass pe marginea fiecarui capitol.
        Sunt extraordinare si ce este cu adevarat important este ca sunt foarte multi oameni receptivi. La al 2 lea capitol ajunsesera la 11 milioane de download- ari :-))
        O zi faina,

        O.

        P.S

        Scrii pe sufletul meu:-D

      • Am ascultat webclass-urile. Mie extraordinara mi se pare claritatea si felul extrem de practic in care pune problema.
        E bine ca lucrurile astea se imprastie la scara asa mare
        cu drag!

  1. Este extraordinar…
    Este extraordinar cand putem sa iesim din rutina de zi cu zi, sa stam cu noi insine si sa ne dam seama cine suntem cu adevarat si ce ar trebui sa cerem de la noi si de la viata.
    Daca facem asta putem sa ne redescoperim, sa redescoperim viata, sa o iubim. Iar daca reusim sa face asta este minunat!
    Iar ceea ce reusesti sa faci, printr-un sfat, prin puterea exemplului, prin ceea ce scrii poate parea putin. Dar cand schimba in bine o viata este enorm!

Leave a Reply

