RIDE THE SNAKE

E senin, dar frig, foarte frig. In ciuda vantului taios ma duc sa vad apusurile.

De cateva zile, desi nu-mi place vremea rece, ies din casa seara de seara. Simt nevoia sa ma misc, sa-mi reiau vechile drumuri, cele care ma limpezesc. Pe cat de bine mi-e printre oameni, in egala masura as fi numai cu mine uneori.

Merg pana se face intuneric, pana mi-e cald, pana apar stelele, pana la un punct luat drept reper.

La intoarcere am jocurile mele. De exemplu incerc sa inaintez cat mai mult cu ochii inchisi, sau, mai nou, exersez echilibrul pe semirotundul bordurii care separa pista de spatiul pietonal. Parca as pasi pe spinarea unui sarpe urias. Animal fantastic, iesind din asfalt, pierzandu-se in noapte, ma tine prezenta pentru fiecare miscare. Mainile intinse lateral se pot transforma oricand in aripi, stiu bine. Oasele mi se fac usoare, ca de pescarus. Vantul sufla cat sa-mi incerce determinarea. Eu ma tin bine. Talpile se rotunjesc dupa forma suprafetei cu o naturalete pe care nu le-o cunosteam.

In cap imi suna versurile lui Morisson…

Ride the snake, ride the snake

To the lake, the ancient lake, baby

The snake is long, seven miles

Ride the snake…he’s old, and his skin is cold

4 thoughts on “RIDE THE SNAKE

  1. draga Lola,
    am descoperit azi blogul tau, pe care il consider darul acestei zile! de mult n-am mai simtit atata bucurie rostogolindu-ma printre cuvinte, imagini, margele!
    mi-am permis sa postez doua imagini cu creatii de-ale tale pe blogul meu, precizand sursa. daca nu e ok, te rog sa imi spui si le retrag! eram mult prea fericita si nu m-am putut abtine!
    cu bucuria acestei intalniri,
    Monica

Leave a Reply

