PARADISUL DINTRE DULAP SI PERETE

Imi caut cotloane, spatii mici, idei de cuib, cateva lucruri familiare: o lampa, o fereastra, carti, ceva care sa emane caldura. Cand eram mica ma jucam in metrul patrat dintre dulap si perete. Construiam acolo lumea mea infinita. As fi putut trai asa intr-o vaga, inexplicabila fericire…dar m-am grabit sa cresc.

Vara am nevoie de locuri vaste. Cand e cald si soare ma apasa peretii, ma strange pielea, dar acum mi-e frig si ma adun.

Lucrez in dormitor, ascult teatru radiofonic. Lumina e calda, caloriferul cald, ceaiul la fel. Miroase a portocale.

Tot intr-un metru patrat stau, tot intre dulap si perete. M-am intors in paradisul din care ma izgonisem singura.

4 thoughts on “PARADISUL DINTRE DULAP SI PERETE

  1. De multe ori am am sensatia unui deja-vu si simt aproape organic crimpeie de stari, de lucruri, de miresme ce-mi dau o stare ciudata. Parca intru in alt univers unde este bine si liniste , in care reusesc sa ma impact cu mine si cu toti cei din jur. Chiar ieri ii spuneam unei prietene ca mi se pare ca uneori simt ca nu pot tine pasul cu toata nebunia din jurul meu; nu stiu cum a altundeva, dar in tara aceasta aproape ca devine un act de eroism sa poti trece de la o zi la alta cu sufletul inca liber si neintinat. Poate de asta este bine ca uneori ne putem regasi in lucruri simple, in coltisorul nostru de “odata”, sau de acum.

    • Stanca
      Stiu ce zici. Acum, ultima oara cand am fost in Romania, si am calatorit un pic prin ea mi-am dat seama cat e de greu sa iti poti mentine macar o stare de spirit acceptabila, dar lucrurile se pot schimba incepand cu fiecare om care alege sa se intoarca la el insusi. Sa stii ca am intalnit si persoane din astea, deci se poate🙂

  2. Este un eroism! Este o adevărată echilibristică. În tot acest circ, ființe ca tine sunt balerine pe sârmă. Baiul e că spectatorii au distrus plasa de siguranță…

Leave a Reply

