VIN LA VOI

Intr-o ora plec spre Bucuresti. Vin sa termin povestea cu dentistul. Cum  suna…povestea cu dentistul. Mi-e prieten bun si e foarte priceput in ce face, dar mi-e mie frica. Nu-mi place deloc, nici macar gandul ca-mi umbla cineva la dinti.

Stau o saptamana si am de gand sa compensez partea mai putin placuta cu mult rasfat.

Sunt atatea de facut, atatia oameni dragi de imbratisat.

Aseara am iesit putin sa-mi intalnesc prietenii din Bairro Alto. Perspectiva plecarii m-a facut sa vad ce comunitate frumoasa s-a creat si aici. Nu ma mai simt deloc straina. Daca pana de curand pluteam intre lumi, acum simt ca ele se intrepatrund, ca nu au granite, si bariere culturale, ca inima vorbeste aceasi limba peste tot.

Sunt intr-un spatiu mai putin geografic si mai mult afectiv. Pot zbura.

Vooo

12 thoughts on “VIN LA VOI

  1. De multa vreme imi doresc sa iti scriu, sa iti spun ca esti minunata. TE citesc in fiecare zi si am invatat multe, multe ascultandu-te. Pentru ca asta e senzatia, ca imi spui mereu o poveste.
    Am gasit un cantec al Andei Calugareanu, “Lola”, si mi-am zis : asta e momentul sa o salut pe Lola.🙂

    Sper sa iti fi trimis un zambet. Te imbratisez.

  2. draga mea,
    astazi am dat peste blogul tau minunat, peste gandurile tale si peste culorile tale..
    mi e asa de bine sa te stiu acolo, in paradisul ala spasmotic si atemporal.. am trecut si eu prin locuri descrise de tine, o parte din mintea mea e acolo mereu.
    imi pare rau ca nu te vad mai des, imi pare rau ca nu mi ai spus povestea margelelor de vis, imi pare bine ca esti asa.
    sper sa te vad in romania.

    te imbratisez,
    emilian

  3. Buna,
    azi te-am gasit in spatiul virtual prin intermediul 121.ro si , din curiozitate, am intrat pe blog, pe site, ti-am admirat margelele, povestea…iti doresc sa ramai tot timpul la fel de calda si fireasca.
    Si… ma bucur ca, macar virtual, te-am cunoscut….
    O sa te urmaresc pe blog…
    Numai bine,
    S.

  4. Lola

    Am descoperit blogul tau – recomandat de o prietena- de cea mai buna prietena – care de curand a descoperit o pasiune – sa lucreze in polymer clay

    Sunt fascinat de tot de ai facut…

    Ador ceea ce scrii, ce gandesti, ce ai facut, ce ai creat. Este minunat ce te-ai hotarat, si ca mi-ai aratat ca ceea ce parea fantezie “downshifting-ul” chiar este posibil… Iti multumesc.

    Doar o observatie- inafara de abonarea pe canalele de rss de ce nu introduci si abonarea prin email? WordPress-ul are un widget pe care daca il adaugi permite celor care vor sa te urmareasca sa se aboneze prin email.

    O zi frumoasa si drum bun

    A… Sa iti trimit si blog-ul (de abia inceput) al prietenei mele http://catadanila.blogspot.com/

    Ai grija de tine

Leave a Reply

