INTRE ANI, INTRE ORASE…

Daca am avut un Craciun atipic Anul Nou nu putea fi altfel, sau putea, dar , ma rog, n-a fost. Am plecat in Lisabona cu Kitten si Vladimir. Ultimul fara tragere de inima ca lui nu-I place sa stea unde e lume multa, muzica tare si chestii din astea de-ale vietii care noua ne cam plac. Banuiam ca o sa vrea acasa repede, dar m-am bazat pe asigurarile lui de tip de 1.80 m ca o sa suporte noaptea cu bine.

Aiurea, pe la ora unu mi-a spus ca nu mai poate. L-am mai pacalit pana la doua fara ceva. Am alergat la gara pe stradutele aglomerate din Bairro Alto si apoi pe bulevardul in panta, cu pavajul ud printre grupuri de petrecareti sa prindem trenul de ora doua. Cand am ajuns tocmai plecase. Asta a insemnat o jumatate de ora pe peron in frig. Trenurile de noapte opresc in toate statiile si fac mult mai mult decat cele de zi. Ne-am tarat pana in Cascais, sau cel putin asa mi s-a parut. Am lasat copilul la destinatie si am prins cu mari emotii ultimul tren inapoi spre Lisabona. Aerul rece combinat cu mersul sustinut mi-au spulberat iritarea ca mi-am petrecut buna bucata de noapte in tren.

Pe strazi distractie mare si atmosfera m-a molipsit. Pana in clubul unde ma astepta Kitten am fost iar in forma.

Pe la sapte s-a terminat petrecerea. Ne era foame. Cunoscatori de-ai locurilor ne-au dus la niste adrese stiute numai de ei. Prima oprire –  o usa masiva, verde, la care au batut conspirativ. In spatele ei se ”ascundea” un laborator de patiserie. Am plecat de-acolo cu pateuri. Adan ne-a povestit de seniora Isabel femeie buna ca painea calda pe care o vinde in zori. Am vrut s-o cunoastem. Era la datorie facand sanwichuri pentru petrecaretii rupti de foame. Mi-a amintit de Nana si bunica. Avea acelasi umor, aceeasi uitatura pe sub sprancene. Ne-a hranit si asa am inceput cu bine noul an pe care l-am declarat timpul lui „ MULT SI BUN”.

22 thoughts on “INTRE ANI, INTRE ORASE…

  1. “MULT SI BUN” sa fie! … pentru Lola si Kitten, pentru cei dragi voua, pentru cei dragi celor ce va sunt dragi voua … sa va fericiti, sa traiti, sa iubiti, sa simtiti, sa doriti, sa inspirati, sa cantati, sa zburati cum n-ati facut vreodata pana acum … din tot sufletul!

  2. Cu mare drag iti doresc Lola un an simplu si fericit plin de tot ceea ce te astepti mai putin sa ti se intample.te imbratisez de departe dar atat de aproape de trairile tale …

  3. La multi ani,Lola! Sa ai un an bun si multa sanatate. Te vizitez mereu si-mi place ceea ce citesc de fiecare data. Frumos Vladimir…Si numele este foarte deosebit. Numai bine iti doresc.

  4. Contrar celor scrise de tine aici voi insera un comentariu care probabil va fi intens criticat…acum 6 luni am comandat margelele tale minunate prin intermediul unei pritene comune…nu mi=a sosit nici un raspuns……asteptam margelusele ca pe un miracol si cu fiecare zi care trecea ma simteam trista si abandonata…..poate daca as fi primit un semnal in care sa mi se spuna fatao vin peste un an nu=mi faceam probleme…un mare scriitor avea un citat interesant-vorbele nu platesc datoriile……poate ca ai avut o perioada foarte tulbure in viata ta si noi cei care asteptam eram undeva la periferie…..nu stiu daca iti caut circumstante atenuante cert este ca nu le mai astept…imi pare rau…..e mai bine sa stii toate astea….sa fii fericita oriunde te vei afla.

    • Draga Roxana
      Inainte sa raspund vreau sa te intreb daca esti Roxana, prietena Monicai. Daca da situatia e particulara, daca nu, probabil s-a strecurat o greseala undeva.
      De ce crezi ca va fi criticat comentariul tau?
      Dincolo de asta vreau sa iti spun ca ca regret felul in care te pozitionezi in raport cu mine. Inteleg ca te-ai simtit trista si abandonata, dar de ce ai adunat 6 luni de frustrari cand puteai sa-mi trimiti un mail cu o intrebare oricand. De ce te asezi la periferie? Incerc sa dau tuturor lucrurilor importanta cuvenita, insa exista limite fizice, exista intamplari neasteptate, exista viata si ea e inainte de orice. As putea sa ma vaicaresc pe blog despre ce inseamna o zi de-a mea, despre ce inseamna sa ma descurc cu tot ce am de facut, si poate atunci ar fi mai simplu sa gasesc intelegere. Nu ma intereseaza sa ma scuz si nici nu vreau sa duc pe cineva cu vorba. Eu stiu cum muncesc si am constiinta impacata ca nici o margica n-am facut-o la intamplare, mi-am declarat mereu deschiderea catre ceilalti, deci cine se simte neglijat, trist, sau in orice alt fel legat de asteptarile fata de mine e liber oricand sa-mi vorbeasca despre asta. Putem desface impreuna nodurile, dar trebuie sa stiu despre ele.
      Ai dreptate, acum margelele nu mai inseamna nimic pentru tine, poate doar un motiv sa-ti amintesti cat de suparata ai fost asteptandu-le. Magia lor functioneaza atunci cand oamenii cred in ea nu convinsi de mine ci printr-un resort interior.
      Iti urez miracol🙂

      • Buna Lola

        Eu sunt prietena Monicai si e prima data cand iti scriu.
        Uite asa ca mi-a fost adus numele in discutie mi-am facut si eu curaj sa-ti scriu si sa te anunt ca eu astept rabdatoare miracolul de la tine si ma voi bucura de el oricand va fi gata!
        Iti doresc ca anul acesta sa-ti aduca multa dragoste si putere de munca ca sa o poti da mai departe prin visele pe care le fabrici.
        Cu drag
        Roxana T

      • Îndrăznesc să îţi răspund şi eu, Roxana, şi sper să înţelegi cuvintele mele aşa cum sunt…
        Nici eu nu mi-am primit mărgeluţele pe care o rugasem pe Lola acum 8 luni să mi le facă, într-o perioadă chiar magică pentru mine. O spun doar ca să fii sigură că înţeleg pe alocuri sentimentele tale. Dar nu vreau să insist pe ideea asta şi nici să adaug ceva la spusele Lolei. Ce mi-a atras mie atenţia este năduful pe care l-ai acumulat în cele 6 luni de aşteptare… Şi vreau să te întreb… A meritat? Crezi că merită să te menţii într-un astfel de raport de dependenţă cu ceva, orice? Miracolul nu e în mărgelele Lolei sau în soare sau în flori, ci în noi.🙂
        Aşa că îţi doresc şi eu miracol şi de fapt, forţa de a-l lăsa să iasă din tine.

        Cu drag, Andhra

  5. La multi ani. Iti doresc un an minunat , cu multa inspiratie sa ne poti astfel ferici pe toti cu o multime de margele magnifice sau poate chiar cu o noua colectie. Si…. sa iti fie bine.

  6. Draga mea,
    Iti urez un an fabulos,magic,sanatate multa si sa-ti urmezi visele.Eu sa stii ca am tot timpul din lume si voi astepta margele tale pentru ca stiu ca va veni si timpul lor,asa cum se intimpla si in viata de zi cu zi.Toate au un timp si se intimpla cu un motiv.Nimic nu e intimplator.
    Cu drag
    Alta Roxana

  7. Frumoasa rochie !
    Dar, cel mai mult imi place atitudinea ta in fotografia cu trandafirul in dinti.
    Anul acesta as vrea sa te vad tot timpul asa….🙂
    Te imbratisez tare-tare.

  8. Voiam sa mai adaug ceva, apropo de micul comentariu al Roxanei. Si eu astept margelele promise, insa ma bucura fiecare margica pe care o faci. Fiecare margea cred ca are momentul si locul ei in timp , ca marcheaza o anumita stare. Telentul tau ma inspira deci nu pot decit sa iti admir originalitatea.

Leave a Reply

