REZUMAT

Am fost mereu o singuratica. Multa vreme n-am iubit pe nimeni pentru ca n-am stiut sa ma iubesc pe mine insami. Mi-am construit o lume si-mi era frica sa stau acolo tocmai din cauza pustiului. Initial m-am inconjurat cu ziduri de caramida. Nu vedeam nimic dincolo. Pe urma au fost de sticla. Nu ma lasau sa respir, se aburisera si tot nu vedeam. Le-am inlocuit cu gratii. Simteam aerul trecand printre ele, iar asta imi dadea iluzia libertatii, dar ma loveam mereu de cate ori voiam sa-mi iau zborul. Am stat multi ani asa, si mi-a fost frica desi doar de un gest de-al meu depindea tot. Nu stiam ca am puterea sa deschid lacatul, nu stiam ce va fi dincolo. Credeam ca voi gasi tot pustiu, dar unul mai mare, mai inspaimantator.

Tot timpul asta a fost ceva in mine, ca o flacara, ne-am tinut vii reciproc. Cand nu mai puteam imi dadea putere s-o iau de la capat intr-o noua zi, cand statea sa se stinga faceam ce trebuia facut sa ramana aprinsa.

Oamenii i-am folosit ca oglinzi…

Ii vedeam fragili, puternici, inchisi, zambitori, falsi, intamplatori, sortiti, inevitabili, de ocolit, buni, rai, fatarnici, tristi, amabili, distanti, generosi, vulnerabili, pasionali, obositi, atenti, absenti, sportivi, hedonisti, nesimtiti, dezgustatori, frumosi, comuni… si nu stiam ca in fiecare ma vad de fapt pe mine. Nu intelegeam si ma simteam rupta, nu stiam ce e de iubit sau de detestat si atunci colivia mea era convenabila. Unde sa ma duc eu in lumea asta din care nu pricep nimic?

Uneori priveam cerul sau marea, citeam un minunat poet si ziceam ca mi-e clar, dar inca nu-mi era. Presimteam un posibil ALTCEVA si singura mea dorinta adevarata a fost sa scap, sa ma duc in locul ala pe care nici macar nu-l vazusem.

Acum sunt pe drum, pe sarma asta intinsa al carei capat nu-l vad. Uneori e foarte greu, dar inapoi nu mai vreau.

In loc de pustiul pe care il banuiam, traind, am gasit altceva. Am gasit oameni, fiinte perfecte sub toate imperfectiunile omenesti, egali pe care invat sa-i iubesc acceptandu-ma pe  mine insami.

18 thoughts on “REZUMAT

  1. Draga Lola,

    Noi tocmai ce am terminat ultimile pregatiri, pentru ca diseara sarbatorim trecerea in Noul An cu prietenii nostri buni, la noi acasa. Am gatit, am curatat casa si curtea, m-am curatat pe mine. Inainte de a incerca sa atipesc putin, vreau sa iti urez Un An Nou minunat. Deasemenea, ii trimit gandurile mele bune si lui Kitten, si fiului tau, Vladimir.
    Cu drag,
    Costina

  2. La Multi Ani LOLA!

    sa treci in noul an vesela,inconjurata de energia celor dragi. Sa ai un nou an minunat cu sanatate,dragoste,bucurii,prosperitate …sa fii tu insati! sa iei cu tine in 2010 doar amintiri frumoase si oameni senini!
    toate cele bune
    monica-cecilia

    e prima data cand iti scriu astfel desi citesc mereu ce scrii…super blog .sper sa ma descurc cu electronica asta,uneori imi da mari batai de cap!!

  3. Draga mea,
    Iti urez ca tot ce a uitat bun 20009 sa-ti aduca 2010 si sa-ti “vina”mult mai bine 2010.Sanatate multa si tot ceea ce imi doresc mie iti doresc si tie si astept cu drag margelele de la tine.Viata e un dat si merita traita din plin.Uneori un gest,un zimbet,o privire schimba cursul unei existente.

  4. Draga mea,
    Sa stii ca m-a coplesit emotia regasindu-ma in ,,ruzumatul 2009″ si sunt incantata sa revad ,,personaje”(5+1) pe care am avut placerea sa le cunosc.
    Mi-ai facut o mare bucurie si am primit-o ca pe un dar minunat de Anul Nou.
    Iti doresc din suflet ca anul care a venit sa-ti aduca numai bine, sanatate, fericire.
    Iti trimit pe calea sufletului o calduroasa imbratisare si un sincer ,,La multi ani!”

  5. In sase luni am avut sansa sa descopar in mine spatii nebanuite. Nu am crezut vreodata ca exista.
    Mare parte din ele, le-am explorat impreuna, ca intr-o expeditie fireasca a unei lumi noi.
    Multumesc si ma bucur pentru ca existi.🙂

  6. ce frumos scrie Lola querida. te pup. la muuuuuuuuuulti ani! la 2:05am ora Romaniei m/am gandit la Portugal si v/am urat tuturor La multi ani! love, eu

  7. intalnirea cu lumea ta de vise si de realitati m-a uimit, m-a fortat sa-mi amintesc lucruri stiute dar uitate, sa vad masti pe care le stiam zdrobite, dar pe care, pe nesimtite, le-am lipit si le-am adus inapoi pe peretii sufletului meu …cu tine am patruns intr-o lume care imi e aproape de suflet si totusi departe … am trait secunde in care mi-am luminat pivnita interioara … am plans pentru ca mi-am vazut orele de teama, de frica, de inertie, de lasitate …. am simtit ca se poate si altfel … trebuie sa sper, sa am curaj, sa iubesc, sa ma eliberez de inutilitati … trebuie sa zbor … am invatat de la tine ca se poate … firesc, elegant, frumos …. cu iubire … multumesc si Dumnezeu sa fie cu tine … acum si mereu …. cu drag si dor!

Leave a Reply

