2009

Am inceput anul cu un drum prin furtuna. Pe 1 ianuarie 2009 aveam febra dar n-am vrut sa zac in pat. Mi se parea ca ar fi un start prost. Cred ca prin marsul meu, instinctiv, imi aratam disponibilitatea de a merge cu viata.

Nu-mi faceam planuri, dar eram gata sa primesc ce vine. Speram sa capat serenitatea de a accepta ce nu poate fi schimbat, curajul sa schimb ce e in puterea mea sa schimb si intelepciunea sa le disting clar.

Aseara am mers iar. M-am dus incolo, spre nicaieri, prin noapte, prin furtuna si mi-am amintit de inceputul anului, apoi de toate cate s-au intamplat.

Privind inapoi, faptele se leaga intr-o logica transparenta abia acum. Au fost momente cand am decis fara sa am o explicatie, au fost lucruri pe care le-am simtit gandindu-le mai putin. Mi-am ascultat inima chiar si atunci cand mi-a aratat  ca trebuie sa sar in prapastie. Am sarit si in loc sa cad am zburat, am indraznit si m-am dus departe, pana la capatul lumii, am invatat sa iubesc altfel, am ales mereu bucuria, am sperat ca exista lumina chiar cand n-o mai vedeam, am avut incredere.

Scriu la un timp trecut am pastrat bucuria, increderea, rabdarea, prezenta. Sunt daruri pe care le pretuiesc si pe care vreau sa le dau mai departe pentru ca nu e nimic de pierdut sau de castigat pe lumea asta.

Devenirea e transformare, nu acumulare de intelepciune sau mai stiu eu ce. Tot ce vreau e sa ma golesc de inutil, sa experimentez, sa simt, pentru ca eliberarea consta in gesturi nu in teorii.

Am de gand sa traiesc urmand invatatura simpla a bunului Brancusi

„Munceste ca un sclav, creaza ca un dumnezeu si porunceste ca un rege”

13 thoughts on “2009

  1. Nu ti-am scris niciodata, dar am citit intotdeauna fiecare cuvant si fiecare fotografie. Am gustat fiecare sentiment impartasit de tine, am zambit, m-am emotionat, m-am intristat, am invatat. Blogul tau face parte din rutina mea, dar nu este niciodata o rutina. Iti multumesc si iti urez ca in 2010 sa te inconjori de multa energie, de emotii, de oameni frumosi, de oameni dragi, de locuri noi si experiente de necrezut! Sa nu-ti pierzi niciodata profunzimea! Iti multumesc!
    Sonia B.

    • Draga Sonia
      Inseamna mult pentru mine sa stiu ce se intampla in fata celorlalte monitoare. Tehnologia e rece si impersonala, dar dincolo de ea sunt oameni.
      Iti multumesc din suflet ca mi-ai scris.
      Un an nou bun!

  2. Mi nina Lola, sa ai un an minunat, sa nu te indoiesti de visele tale si sa lasi toate lucrurile bune sa vina spre tine. Te imbratisez cu drag. Sper sa ne vedem curand. Te pup. La multi ani! Desi nu o cunosc pe Kitty, ii trimit si ei um beijo si numai ganduri bune. Sa fiti senine, luminoase si surazatoare. Love

  3. da.. si eu ma regasesc in spusele soniei b. cu diferenta ca eu ti-am mai scris de cateva ori ..numai ca mereu am simtit ca nu e cinstit faptul ca eu stiu atatea despre tine iar tu mai primesti cateodata cate un comentariu din parte unei straine ce se afla in spatele unui ecran inert si iti citeste mereu postarile🙂

    chiar ma intrebam uneori daca tu ii stii pe toti cei care iti scriu?
    am scris rar si chiar si atunci cu o oarecare retinere sa nu cumva sa pic si eu “ca musca in lapte” …de asta iti scriu sa iti cer “permisiunea ” de a face parte si eu din prietenii tai “invizibili”:)

    iti doresc pentru anul care vine, tot binele ce esti gata sa il accepti in viata ta , sa reusesti in tot ce iti propui si multa multa inspiratie!:)

    sa aveti un Revelion cat mai bogat in bucuria de a impartasi momente cu persoanele ce va inconjoara !

    te-am pupat! a si poate aveti ocazia sa purtati din nou rochiile:D

    • Draga mea
      Nu-i stiu pe toti cei care imi scriu, dar nu asta e cel mai important lucru. Imi place ca oamenii isi deschid inimile, ca ne spunem cinstit lucruri despre care am fost invatati sa nu vorbim prea mult. Chiar si din spatele ecranelor cream legaturi, momente.
      Mi-am declarat disponibilitatea de nenumarate ori, deci permisiunea nu mai e necesara sau nu tine de mine ci de tine.
      Din partea mea oricine e binevenit.
      Multumesc pentru urari.
      Un an nou asa cum vrei!

  4. Eu am avut onoarea de-a te fii cunoscut face-to-face si tare ma mandresc cu asta, acum ma gandeam ca te citesc de 1 an si jumatate (aprox) si vreau sa-ti urez un an 2010 linistit sufleteste si cu sanatate, sa-ti mearga toate ca unse,sa oferi si sa primesti iubire, te imbratisez cu drag.

  5. Draga mea,
    Iti urez ca tot ce a uitat bun 20009 sa-ti aduca 2010 si sa-ti “vina”mult mai bine 2010.Sanatate multa si tot ceea ce imi doresc mie iti doresc si tie si astept cu drag margelele de la tine.Viata e un dat si merita traita din plin.Uneori un gest,un zimbet,o privire schimba cursul unei existente.

  6. draga mea lola … ma bucur mereu de vorbele tale de aici si de altundeva … de zambetul tau din poze si din realitate…de frumusetea ta interioara si exterioara … de trairile tale, de visele tale, de incercarile tale … ma bucur de ele pentru ca sunt si ale mele … invat de la tine, suflet frumos, sa traiesc altfel, sa simt altfel, sa vorbesc altfel, sa iubesc altfel … sunt in umbra si in lumina, in acelasi timp cu tine … iti doresc in 2010 un timp frumos, cald, imbelsugat, plin de iubire si curaj … zboara si ingaduie-ma langa tine, langa voi … cu drag

Leave a Reply

