CRACIUN NECONVENTIONAL

N-am vrut sa fim extremiste in atitudinea noastra anticonsumerista, dar ne-am dorit un altfel de Craciun, mai de suflet decat de burta. Intai am hotarat sa nu cumparam decoratiuni si sa petrecem timp facandu-le noi, pe urma n-am avut chef sa ne inghesuim deloc in supermarketuri. Lipsa de chef ne-a tinut pana pe 24 seara. Ne-am dat seama ca ar trebui sa luam totusi ceva, macar in ideea ca vor urma doua zile cu magazinele inchise.

La ora opt, cand ne-am trezit noi, nu mai era nimic deschis. Intorcand-ne spre casa ne consolam ca avem biscuitii de la Oana, lapte, si inca niste chestii prin frigider. Craciunul uitandu-ne la un film, facandu-ne daruri si mancand biscuiti cu lapte parea, ca perspectiva, unul absolut minunat.

Acasa m-am dus sa evaluez situatia din frigider si am fost brusc animata de ideea ca as putea improviza, din ce avem, o masa cel putin atragatoare.

Inventar…

4 oua

2 conserve de ton

diverse dressing-uri

nuci

ramasite de brie si cascaval

ceva sunca

gem dietetic de capsuni

fructe

legume congelate

rosii

alune

crackers

Rezultatul

Oua umplute

Brie pe felii de para cu nuci deasupra

Cascaval cu crackersi si gem

Salata de ton

Orez integral cu alune si legume trase la tigaie

Kitten a produs minunatele ei bruschete

Onorabil tinand cont de totala noastra lipsa de pregatiri.

Nu ne-am gandit sa invitam lume, dar ne-au cautat prieteni, la fel de singuri pe-aici. I-am chemat sa petrecem seara impreuna impartind ce avem.

Asa am improvizat nu numai bradul, masa si ci petrecerea de Craciun. A fost cald in inimi, stralucire in ochi, am daruit mult si bun, am primit la fel.

12 thoughts on “CRACIUN NECONVENTIONAL

  1. Ce dragut. Sarbatori Fericite and keep smiling. Nu puteti impacheta si niste zambete pentru prea/frumosul Bucuresti?🙂 beijinhos

  2. Mereu sa va fie cald in inimi. Mi-a placut mult Craciunul vostru, care a semanat cu al meu. Sufletele sa ne fie pline de ganduri frumoase, nu burtile imbuibate. Sarbatori magice si mai departe!

  3. acesta este Craciunul, mai putin ceea ce pui pe masa, mai mult bucuria de a fi alaturi de cei dragi si de a te simti bine alaturi de ei!

    pupici de la Brasov

Leave a Reply

