ROCHIILE

Am purtat rochiile! Ziua Cristinei a fost prilejul sa le inauguram. Pana acum am  omis sa precizez un detaliu care va fi evident in pozele ce urmeaza. Rochiile noastre sunt identice. Puteam cumpara doar una s-o imbracam cu randul, dar ne-am pus problema va fi greu s-o impartim cand o s-o luam care incotro la un moment dat.

Pana atunci le punem pe noi cum avem chef, separat sau in acelasi timp declarand ca suntem gemene(de parca altfel ar exista vreun dubiu). Oricum sunt simboluri, nu neaparat rochii. Fac parte din irepetabila zi 12.12 2009. Marcheaza un moment in care am fost profund constiente de miraculosul trecerii pe-aici, prin lumea asta

Marti seara am produs senzatie. Nume de cod – zanele din Bairro Alto. Oamenii de-acolo au fost fermecati. Starnim simpatie, dorinte, si pe la miezul noptii, ca-n poveste, ne pierdem in noapte (pentru ca trebuie sa prindem ultimul tren spre casa). Chestia asta ne inzeceste farmecul si pastreaza misterul.

La intoarcere ploua torential. Ne-a prins fara umbrela. Desi cam ude, acasa n-am renuntat la rochii ca prea erau minunate. Ne-am tras peste niste bluze de trening si am tabarat pe tortul aniversar.

15 thoughts on “ROCHIILE

  1. Dragii mei , va doresc Sarbatori feicite pline de lumina, de vise implinite, incarcate de dragoste si armonie. Va pupacesc cu drag si Ma gandesc la voi, Daiana
    PS. Lola draga ce m-am amuzat, am o bluza cu dungi identica cu a ta:)Pupici , D

  2. Draga Lola, ma bucur sa te vad out in the open. Si eu sunt proud to be gay si am partea de cea mai minunata poveste de dragoste interzisa;) Iti doresc si tie si lui Kitten acelasi lucru!

  3. Fata, sunteti prea misto! Va iubesc si mi-e dor de voi de nu mai pot! Rochiile sunt foarte tari, iar voi sunteti cele mai frumoase femei din Portugalia (i know, i’ve been there)! Fotografiile lasa o oarecare impresie despre cat de bine va distrati, numai ca eu stiu exact😉, doar si eu sunt sora voastra geamana (pentru cine nu stie, suntem triplete). Craciuuun fericiiiiit!!!!!!!!

Leave a Reply

