SPIRITUL CRACIUNULUI

Ieri postasul a sunat de doua ori (ca intotdeauna), dar la interval de cateva ceasuri. Dimineata devreme soseste felicitarea de la Monica. Dupa ceva timp vine si pachetul cu fursecuri de la Oana. Le-a facut ea minunata, cu unt, cuisoare si dragoste. Ni le-a trimis cu mesajul:

Cine va manca o inimioara va avea parte de multa dragoste! Gusta si o steluta…visele ti se vor implini! Rontaie o floare aromata si vei avea numai bucurii!

Ce de iubire, vise si bucurii voi avea daca ma apuc sa numar cate am mancat…

Am plans de bucurie, de drag ca oamenii isi gasesc timp sa faca ceva bun pentru ei si pentru altii. Clipele petrecute pregatind un dar cuiva sunt binecuvantate, clipele cand primesti un dar la fel.

Va multumesc din suflet doamnelor!

Uite asa m-a prins pe mine spiritul Craciunului…

Fara sa fie neaparat un gest anticonsumerist am decis cu Kitten sa nu cumparam nici o decoratiune ci sa facem noi, cu ce avem, oricat de bizar ar urma sa arate.

Am scos instalatia de pom din borcanul (numit foarte sugestiv „borcanul cu licurici”) unde sta tot restul anului si am infasurat-o pe steaua de crengi. Steaua de crengi n-a mai fost impodobita niciodata pana acum. E o poveste cu ea, o poveste lunga. Era sa zboare la gunoi cand m-am infuriat citind intamplator cu cat de putina dragoste mi-a fost daruita si totusi o pastrez mereu la vedere sa nu uit marja de eroare din vorbele oamenilor, si nici durerea lor.

Anul asta am hotarat s-o luminez ca prea a fost trista.

Am facut si brad. Abstract, ce-i drept, idee de brad din sfoara. Vladimir a decupat stele bombanind ca nu taie foarfeca. Le-am vopsit aurii si le-am capsat pe inchipuitul, dar falnicul copac. Am mai aurit niste bete de scortisoara, le-am pus cate o margica in capat atarnandu-le de „crengi”.

Simplu, foarte simplu. De ce sa complicam lucrurile?

Cumparaturile s-au rezumat la chestii pe care le mancam curent.  Singurele extravagante sunt niste pungi generoase cu nuci, alune de padure si migdale in coaja. Zici ca vom avea veverite invitate la masa. Am de gand sa sparg, tacticoasa, nuci cu ciocanul inflorat primit de la Gianina, sa le culeg miezul de printre coji asa cum faceam in copilarie si sa le mananc, boiereste, cu branzeturi fine.

Da, viata e misto!

9 thoughts on “SPIRITUL CRACIUNULUI

Leave a Reply

