WHAT TO DO…WHAT TO DO?

A aparut de curand, intr-un moment cand cine stie de ce ma mai framantam. Are o reprezentare aproximativa. Cred ca e un soricel. Se poate sa-l fi vazut odata, demult, se poate sa-l fi inventat. Nu stiu, dar e foarte amuzant. Vine in cele mai incordate situatii  si ma face sa rad.

Sunt uneori prinsa de probleme. Totul pare complicat, de netrecut, de nerezolvat. Atunci aud o voce mica, subtirica, plangacioasa, zicand „what to do…what to do?”. Mi-e imposibil sa descriu tonul vocii lui, felul in care freamata, dand din colt in colt, dar e ceva atat de fragil si caraghios incat ma scoate imediat din starea proasta. Cand il vad asa nu-mi vine sa-l mai nelinistesc. Trebuie sa-i raspund la „what to do” si culmea e ca gasesc solutii simple, eficiente, la ce parea imposibil.

Daca Pinochio avea drept constiina un greiere eu de ce n-as avea ca martor al inutilei mele framantari un soarece?

14 thoughts on “WHAT TO DO…WHAT TO DO?

  1. In fiecare zi imi pun aceasta intrebare si nu prea gasesc raspunsuri dar nu aud nici un greieras,soricel,albinuta,etc.Ma bucur pentru tine.Cu drag

  2. (out of topic:) Ancuta a fost extreeem de incantata de margelele sale Sweet little 18. De fapt, am si filmat-o cand a deschis cadourile. Atunci cand o sa fac rost de filmulet, daca vrei, ti-l pot trimite pe mail😀

    • Poate ar trebui sa stai doar linistita ca din framantat si gandit n-au iesit raspunsuri niciodata. Stii deja, pentru ca absolut toti oamenii stiu, dar n-au deloc incredere in ei.

  3. Foarte adevarata concluzia postului tau, draga mea ” inutile framantari”….
    Impotrivirea sau lipsa acceptarii nu ajuta nici mintea si nici sufletul, am trait-o si eu pe propria piele….
    Toate isi au drumul lor !
    Oricum, soricelul tau e amuzant tare …🙂

Leave a Reply

