NOPTI ALBE, IUBIRE SI SACOU DE CATIFEA

Ultimele doua nopti au fost complet albe. Fabrica a lucrat la capacitate maxima, ca toate cadourile de Craciun sa plece in timp. Gandurile s-au inaltat spre stele. M-a tinut mama in brate, m-a mangaiat bunicu pe crestet, mi-am intalnit copiii, m-am indragostit, am zburat cu bicicleta, am strigat cat am putut de tare VAAAAA IUUUBEEESC!  Ce nopti binecuvantate!

Despre dragoste e vorba aici, numai despre dragoste. N-am dormit, n-am prea mancat, ma doare in gat, dar traiesc intr-o stare vecina cu sublimul.

Azi pe la pranz am termninat tot ce era de terminat. Bicicleta abia ma astepta, soarele si el. Pana la plaja m-am dus pedaland ca nebuna. Am adormit pe-o banca privind oceanul. M-am oprit pe stanci sa vad valurile, mari, furioase.

Acum in casa e ca in melodia lui Nicu Alifantis- Decembre.

Am o farfuriuta cu prajitura regelui (bolo rei), un pahar de vin rosu, canta Compay Segundo, miroase a scortisoara, si va scriu. Tot despre dragoste e vorba. La mine in suflet e Craciun mereu, ca-n magazinul din Montreal. Pot darui pentru ca imi daruiti, si ce ne daruim e infinit.

Orice dorim se poate intampla, daca recunoastem forta care misca toate lucrurile. Va pot da cel mai aiurit exemplu…sacoul meu de catifea raiata.

Visam demult unul si intr-o zi ii zic lui Kitten „mai fata, eu imi doresc de Craciun un sacou de catifea asa si-asa…” Ea, fiinta magica, ma duce intr-un magazin, aici aproape, pe-o straduta. Cand intram primul lucru pe care imi cad ochii e chiar Sacoul, si nu l-am scris din greseala  cu s mare. Sacoul, asa cum mi-l doream pana in cele mai mici detalii, adica SACOUL MEU,

dupa care ma uitasem intr-o gramada de magazine, ma astepta cuminte, in apropiere, acolo unde e TOTUL.

Mai am o dorinta de Craciun…

20 thoughts on “NOPTI ALBE, IUBIRE SI SACOU DE CATIFEA

  1. Blogul tau e o oaza de liniste si armonie!
    E ca un desert dupa o meditatie sau ca o mini rugaciune zilnica.
    E frumos ca lucrezi noaptea, pregatind cadourile de Craciun cu atata daruire si talent.
    Uneori cred ca noaptea ingerasii sunt mai aproape de noi, au mai mult ragaz sa ne vegheze si sa ne inspire…

    Si ce iti mai doresti de Craciun, in afara de sacou?🙂

    Zuzzz

    PS- La Brasov e frrrrig, innorat, zapada multa si ninge incontinuu de ieri!!

  2. de cand ti-am gasit blogul, intru zilnic ca sa iti citesc gandurile. si ca sa vad ce minunatii de margele ai mai facut. si de fiecare data gasesc aici, la tine, sentimente, trairi, dorinte descrise cu atata claritate, ca parca le-am simtit impreuna.
    acum stau cu cainii mei, si ne bucuram impreuna de linistea de sambata dimineata. si facem lista cu cadouri pentru craciun. mai e putin…
    iti doresc sa ti se indeplineasca dorinta nespusa noua! si sa aveti sarbatori linistite si fericite!

    • Of, Roxana…margelele nu vin chiar acum, dar nu pentru ca n-ai fost cuminte ci pentru ca n-am reusit sa le fac.
      Pe de-o parte imi pare rau sa te dezamagesc, pe de alta stiu mai putem face Craciun din cate zile vrem noi🙂

  3. Iti doresc din suflet sa ti se implineasca! Mi-e atat de bine cand “vin” aici. A fost atat de sensibil post-ul asta, incat era sa dau drumul lacrimilor. Sunt la serviciu, evit sa ma arat sentimentala in fata celorlalti.
    Sunt teribil de calde, frumoase, sensibile margelusele recent lucrate. Ai suflet si maini minunate. Si povesti atat de frumoase…

  4. Se llama Lola y tiene historia, aunque mas que historia será un poema,
    su vida entera pasó buscando noches de gloria como alma en pena.

    Sper ca noptile tale de glorie sa fie cu sufletul luminat si împacat. Ma întrebam ce e bolo rei si când colo am mâncat acum vreo luna, la un amic catalan dependent de padariile portugheze din Montréal.

    Vreau si eu margele si cercei, dar nu ceva ales de mine. Fa-mi ce i-ai face tu unei femei de 35 de ani care nu viseaza decât calatorii, culori, lumi submarine, animale fabuloase si citeste mult când sta pe loc. Mi-au placut foarte mult Indian Summer, Ocean Drive, Etno, Pink Orchid, si nu numai. Nu ma grabesc, plec doua saptamani in Cuba pe 2 ianuarie.

    Pâna atunci, spor la rotunjit si împodobit.

    • Antoaneta
      Noptile mele de glorie sunt nebune si eliberate de durere.
      Am trecut pe lista ce-ti doresti.
      Multumesc ca treci pe-aici si sper sa ne intalnim intr-o zi.

  5. Da, trebuie sa ne întâlnim, si poate chiar la anul si chiar în Portugalia, la Pastéis de Belém sau Casa Fernando Pessoa, amintirile trebuie si ele împrospatate din când în când:)

  6. La mine-n suflet e mereu Craciun … ce frumos! Imi vine sa plang si sa rad in acelasi timp …te sarut pe suflet!

Leave a Reply

