DE VORBA CU TATA

Am vorbit despre oameni, despre viata si moarte, despre alegeri, despre momentul potrivit si prea tarziu, despre minciuni, vina, relativitea adevarului, despre dragoste si absenta ei, despre cuvinte si taceri…

Am vorbit cu tata, am plans si l-am iubit din toata inima.

Drumul pana in punctul asta a fost atat de lung, de greu uneori, dar linistea pe care o simt acum e singura masura a faptului ca a fost drumul necesar. N-as schimba nici o zi din viata mea. S-a construit, asa, clipa dupa clipa unduindu-se pe ritmul unei melodii pe care o aud doar cand e multa liniste. Cum s-o schimb, pe ce altceva?

Tata se simte vinovat ca nu a fost un parinte suficient de bun, dar ii sunt recunoscatoare si i-am spus asta. Imi este cel mai potrivit parinte, daca a fost dat sa fie al meu. Putem face scenarii, putem sa ne dorim tot felul de lucruri, dar realitatea e cea care e si nu trebuie judecata. Singurul punct unde  avem posibilitatea sa intervenim e prezentul, deci ma concentrez aici alegand, fiindca pot face asta. Pare cel mai neinsemnat dar, multi nu-l vad cautand prea departe. Unde?

Totul e aici. Regretele pentru ce s-a petrecut ca si frica de ce poate veni sunt inutile. Trecutul si viitorul reprezinta proiectii ale mintii, nimeni nu le-a experimentat ca atare. Cu toate astea pendulam dintr-o parte in alta, stand prea putin acolo unde se petrece viata de-adevaratelea. E prea multa durere si frica in dute-vino-ul nostru, iar eu m-am saturat, vreau sa traiesc, vreau sa simt nu sa conceptualizez, vreau sa fiu libera de toate tampeniile cu care mi-am umplut multa vreme capul.

Ma duc sa dansez in Bairro Alto…

10 thoughts on “DE VORBA CU TATA

  1. Sublim, ca fiecare insemnare a ta in parte. Te citesc de multa vreme…cu alte cuvinte imi umplu sufletul cu fel de fel de senzatii pe care le dau viata in mine scrierile tale..aici, in spatele aceluiasi monitor de unde revin de fiecare data…
    You really trully are an insipration!

    ” WHATEVER U WANT TO DO, DO IT NOW.FOR LIFE IS TIME AND TIME IS ALL THERE IS.”

  2. “Nu exista pentru om decat trei evenimente: nasterea, viata si moartea; El nu simte cand se naste, sufera ca trebuie sa moara si uita sa traiasca!” La Bruyere – Caracterele – Despre om

    …te-ai gandit bine…du-te si danseaza…incarca-te cu energie…traieste cu adevarat si din tot sufletul!

Leave a Reply

