BICICLETELE ZBOARA?

Merg cu bicicleta pe langa ocean. Mai nou imi plac iesirile noaptea, spre Estoril. Urc in viteza o panta la capatul careia se deschide esplanada. Limitele ei nu le mai disting decat vag in intuneric. Aici nu exista balustrada si ma gandesc mereu la posibilitatatea caderii in gol. Daca  n-as mai lua curba, daca as trece linia? Prabusire sau zbor? Mie mi-ar placea zborul. Virez la stanga, acolo unde intrebarile se termina.

Pedalez si vantul imi spulbera gandurile.  E bine. Sunt prietena cu drumul, cu intunericul, cu steaua al carei nume nu-l stiu.Ma nauceste viata. Realizez ca  raspunde generoasa la imperativul meu “quero mais”.

Acasa e atat de frumos. Arde lumanarea parfumata pe care mi-a cumparat-o Kitten azi. Miroase a mirodenii de pus in vin fiert. Sunt bile insirate peste tot la uscat. In ultimul timp ma prinde ora 4 dimineata lucrand pentru ca nu vreau sa ramana nimeni fara cadoul de Craciun. Iar am parte de nopti febrile. Nu ma simt obosita. Gasesc energie pentru tot .

7 thoughts on “BICICLETELE ZBOARA?

  1. Postarile tale ma fac sa visez.Dupa ce citesc articolul raman cateva secunde blocata,cu privirea in gol. E o senzatie atat de ciudata…

  2. e frumos, e prea frumos la tine in suflet……….

    Du-mă, fericire, în sus, si izbeste-mi
    timpla de stele, până când
    lumea mea prelunga si în nesfirsire
    se face coloana sau altceva
    mult mai inalt si mult mai curând.

    Ce bine ca esti, ce mirare ca sunt!
    Doua cântece diferite, lovindu-se amestecindu-se,
    doua culori ce nu s-au văzut niciodata,
    una foarte de jos, intoarsa spre pământ,
    una foarte de sus, aproape rupta
    în infrigurata, neasemuita lupta
    a minunii ca esti, a-ntimplariï ca sunt.

    Nicu ALifantis – Ce bine ca esti

  3. te iubesc si eu …. ai grija….sa-ti programezi bicicleta ca dupa fiecare zbor sa se intoarca pe pamant …. altfel te pierdem undeva prin spatiu si nu mai are nimeni grija de visele noastre pamantene …. ma gandesc ca toate sufletele din universul asta nemarginit au nevoie de cate o fabrica de vise….

Leave a Reply

