BUTTERFLY EFFECT

Simpla bataie din aripi a unui fluture, poate genera o furtuna in cealalta parte a lumii.Margelele astea erau gandite sa arate altfel, dar pur si simplu n-au vrut sa fie ale acelui timp cand Veronica suferea.

Au venit dupa sase luni, au venit cand trebuiau sa vina…

Emailul tau nici nu putea sa ajunga la mine intr-un moment mai prielnic. Iti multumesc mult pentru ca mi-ai scris! Zilele acestea te-am avut mereu in gand si da, chiar la margele ma gandeam in ultimul timp – ca sa vezi coincidenta!🙂 Am doar un mic amendament de facut, daca se poate. Daca acum 6 luni am fost lovita destul de rau pe toate planurile si nu gaseam mai nimic in jurul meu care sa imi redea zambetul pe buze, Dumnezeu le-a aseazat pe toate, fara ca macar sa ma astept la asta, mi-a adus atata bucurie in viata si atata multumire incat ma copleseste. Astazi sunt foarte fericita pentru ca am ales sa nu imi mai fac iluzii si sa astept sa se intample una sau alta, ci sa iau exact ceea ce mi se da sa traiesc in clipa respectiva – fie bine, fie rau.

PS: am recitit emailurile schimbate acum cateva luni si randurile mele imi par ale unei straine. Nu o mai cunosc pe acea Veronica :)din tot ce am citit, am ramas pana la urma blocata in urmatoarele cuvinte, scrise de tine:’Te imbratisez cu drag si vreau sa te simti fericita doar pentru ca esti.’ — SUNT.

10 thoughts on “BUTTERFLY EFFECT

  1. incredibil de frumoase margelele tale, mai ales astea. cât suflet pui în ele! felicitări pentru că poţi face lucruri aşa frumoase, smulgătoare de zâmbete

  2. as fi vrut ca votul meu de astazi sa fie un effect din asta butterfly si sa-l proiecteze pe respectivul direct in postul de presedinte. ma tot gandesc la ce ziceai tu, despre bine si rau, despre “nimic nu e intamplator”… dar cu adevarat mi-e frica acum de ceea ce se intampla in tara.

  3. Iubita mea draga si scumpa, a venit intr-adevar timpul margelelor! Le simt din ce in ce mai vrajite! Uite, poti vedea cu ochiul liber aura unui fluture, a unui mar, a unei pisici, sau chiar a unui punct! Ma bucur din tot sufletul ca si Veronica a inteles ca doar vibratia vietii in perfecta armonie exista. Atunci cum ar putea sa ne mai fie frica? Restul e numai plasmuire, asa incat m-am decis (tu stii, mai demult) sa cred in intelepciunea manifestarii, oricum ar fi ea, inclusiv in legatura cu ce se intampla acum in tara, draga Moni. Stiu ele, lucrurile, de ce se intampla asa si nu altfel:)

    • Draga mea
      Sunt inca uimita de felul in care se intampla lucrurile, de magia subtila care transpare. Ce bine ca intalnesc din ce in ce mai multi oameni care o vad.

Leave a Reply

