HOCUS POCUS

Am devenit o ciudata, iar lumea mea e una rupta de realitate. Asa imi spun oameni care cica ma cunosc demult. Ingrijorarea lor e un pic amuzanta, dar o inteleg. Nu mai sunt in confortabila zona de lucruri stiute si etichetate. Au ramas cu etichetele in mana. Nu stiu exact pe care sa mi-o lipeasca de frunte. Asta cu ciudata e cea mai la indemana pentru ca e suficient de vaga si in acelasi timp suficient de clasificanta.

Nu ma supar pentru ca indiferent de ce fac sau cred vor fi mereu oameni sa judece. Intr-un fel ma bucur ca in loc sa-i las linistiti si plini de certitudini ii pun pe ganduri. Azi se gandesc la mine, dar maine sper ca vor trece mai departe si se vor gandi la ei. O mica indoiala poate face zidul convingerilor sa crape iar pe-acolo intra lumina.

E tot ce conteaza. Eu imi vad de treaba mea si-atat.

Nu e nimic de castigat, nimic de pierdut, nimic de tinut pentru mine. Ma duc cu viata…

Mi-e frica de tine, mi s-a zis. Ti-e frica doar de tine, am gandit.

Fricile se dizolva cand treci prin ele. Poate vor fi oameni sa spuna “lasa, va fi bine”, dar si ei se ascund dupa propriile spaime. Eu nu spun nimic pentru ca nu cred in bine si rau.

Nimeni nu poate ajuta pe nimeni cand e vorba de asta. Suntem 100% pe cont propriu.E necesar sa murim ca sa traim iar. Cine sa moara in locul nostru?

Vorbesc de moartea ego-ului nu de cea fizica. Cand dispare identificarea cu ceea ce credem ca ne defineste dispare si frica.

16 thoughts on “HOCUS POCUS

  1. o ciudata care stie ce are de facut…. imi place mult poza in care se vede cum faci margelele, are atata pace in ea….

    • Moni,
      Acum se pare ca e timpul margelelor. Asta fac, onorand momentul deplin. Cand lucrez nu mai exista nimic, nici macar eu. E poate felul meu de a muri. Nimic inspaimantator.🙂

  2. hey ho!
    eu , EU, am dat reteta…cat despre tratament la fel ca tine spun” fiecare pe cont propriu” sau parafrazand: ” fiecare il i-a daca vrea” , nu stiu Lola,…e bine ce ai spus insa care este finalitatea proiectului sai ( ou seja) exista vre o plansa macar ca schita?
    Ajutorul? Este in jurul tau il vezi? Daca nu atunci aici este problema.
    Recunosti?
    Love,
    Dan

  3. .`.dan Says: Your comment is awaiting moderation.

    December 4, 2009 at 4:59 pm
    hey ho!
    eu , EU, am dat reteta…cat despre tratament la fel ca tine spun” fiecare pe cont propriu” sau parafrazand: ” fiecare il i-a daca vrea” , nu stiu Lola,…e bine ce ai spus insa care este finalitatea proiectului sai ( ou seja) exista vre o plansa macar ca schita?
    Ajutorul? Este in jurul tau il vezi? Daca nu atunci aici este problema.
    Recunosti?
    Love,
    Dan

    :))) hai mai Lola chiar ma cenzurezi???

    • Draga Dan nu te cenzurez numai ca am atat de lucru incat intru ceva mai rar sa aprob comment-urile.
      Cred ca trebuie sa fii mai putin ermetic decat ai fost in randurile astea ca nu ma prind deloc ce ai vrut sa-mi spui

  4. servus:) mult adevar au spusele tale! sunt un bun exemplu pentru mine si iti multumesc pentru asta!
    spor la treaba si multa inspiratie in continuare!
    PS:l-au tait pe “vasile”al meu din spatele blocului…:( dar radacinile au ramas si asta ma face sa ma simt mai bine:)

  5. Si ce bine face tacerea aceea a ta, care spune si determina mai mult decat o fac 1000 de cuvinte si asigurari !

    Te imbratisez tare-tare si mult spor….

    P.S. Oribila vreme aici, sper ca la tine e mai bine !!! Asta a propos de soarele care salasluieste dincolo de nori .🙂

  6. Ești o ciudată pentru că nu ești una dintre marionetele Iluziei, lumea ta e ruptă de realitatea Samsarei și da, inspiri teamă ego-urilor, emani prea multă lumină.

Leave a Reply

