OLA!!!

As imbratisa lumea asta de catifea. Iubesc fara nume, fara exclusivitati, fara limite. Ceva bland si navalnic in acelasi timp mi se raspandeste in sange. Ma anesteziaza. Mintea imi adoarme si simturile dimpotriva, se trezesc. Cine sunt? 99.8% vid. Imi pare bine de cunostinta. Soliditatea noastra e o iluzie.

Viata iar imi arata nesfarsitul, necuprinsul, nespusul si eu zambesc cu gura pana la urechi.

Raftul cu carti e in dormitor, soparla sta intinsa pe piatra, steaua de crengi, traista cu potcoava, fata cu inima la vedere sunt si ele la locul lor. Cele cateva nimicuri ale mele fac din orice spatiu acasa.

La geam atarna panglici cu margele in semn de bun venit sau de la revedere, depinde cum le privesti.

Kitten persevereaza in salate de varza cu scopul final de a deveni Miss Cascais 2010,

Tam Tam face numai prostii, iar Vladimir si-a pierdut cheile. Eu am terminat cu angoasa numita butelia de gaz. Nu stiam cum naiba se schimba, de unde se ia, cum se monteaza. Acum stiu si mi se pare ca am consumat prea mult timp framantandu-ma. M-am apucat sa lucrez cu bucurie inzecita si diminietile sunt atat de frumoase.

Bine v-am regasit!

18 thoughts on “OLA!!!

  1. bine ai revenit….oh, dragele mele FELICITARI…franturile din casuta voastra arata special….pseudonimul lui kitten e super haios….pozele voastre miros a nisip incalzit de soare….tricourile au gust de mare si de scoici…eu ma chinui sa invat cuvinte in portugheza….cine ar fi crezut sa ajung sa invat limba asta si nu alta…mie imi parea rau ca nu am invatat franceza si germana…portugheza, nici prin gand nu-mi trecea….se vede treaba ca se poate orice….deci beijoss amigos….si salutari tuturor….

  2. Tu locuiesti in Cascais?
    Doamne, ce bijuterie de orasel!!! (am tot auzit de la prieteni si, cand eram copila, ma uitam la, parca asa ii zicea, Capsuni cu zahar – o telenovela light cu tineri :P:P)
    Esti o norocoasa!!

Leave a Reply

