MARGELE PENTRU CORI

“Acum imi doresc mult de tot sa “croiesti” margelele astfel incat sa le faci sa-mi cante.

Si ma repet mai jos:

Ce iubesc eu mult, si in ce as sta cufundata?

muzica – cubaneza, jazz, tango argentinian

caldura care-o insoteste si-ti lipeste muzica asta de suflet si trup

o trompeta singura melancolica…sau mai intensa

un saxofon

de fapt, orice instrument care vorbeste pe limba asta”

DSC06625

Sunt facute in zorii unei zile, in tacerea de la 5 dimineata cand muzica lumii se aude cel mai bine. Sunt fotografiate putin dupa rasarit sa imprumute caldura de la soare…

8 thoughts on “MARGELE PENTRU CORI

  1. Cat de mult inseamna comunicarea in afara cuvintelor!
    Iarasi m-ai chemat aici, la tine!
    Acum am ajuns acasa dupa tura de noapte si am intrat direct aici, lucru pe care rar il fac din cauza oboselii.
    Margelele mele…..le iubesc de cand mi le-ai daruit, sunt cel mai frumos cadou si le port cu mult drag.
    Si nu am uitat….iti voi trimite fotografii si cu mine si cu Ioana, purtand margelele create de tine. Suntem ca doua pisici rasfatate cu ele la gat!
    Te imbratisez cu mult drag Lola!
    P.S. imi pare atat de rau ca nu am avut timp sa te mai vad. Intru atat de rar pe net incat abia cand te pregateai de plecare mi-am dat seama cat de mult ai stat, iar eu te credeam deja in casa ta cu viata portugheza.

  2. ce ritm propriu minunat dai margelelor tale de vis si… multumiri si imbratisari ca ni le impartasesti si noua aici din ritmul tau/a lor🙂

  3. La fel cum sunt si cele pe care mi le-ai daruit si pe care le mangai atunci cand nu le port. Au caldura, lumina, iubire, tandrete, intr-un cuvant – au si daruiesc viata. Cred ca tu spui cel mai bine ceea ce exista in ele – magie.
    Sunt purtatoare de vis, aducatoare de suras, leac pentru suflet.
    Iti multumesc si in gand si prin cuvinte.
    Mult drag!

Leave a Reply

