PE CURAND

Plec spre Portugalia. Ma asteapta o mutare in forta dupa ce proprietara de unde stau acum a primit foarte prost vestea plecarii mele. Prin urmare in weekend trebuie sa-mi impachetez lucrurile si o voi face cu bucurie pentru ca iubesc inceputurile. Nina va veni direct in casa noua.

DSC04011

Ce-am trait aici a fost profund, mai putin la mijloc, deloc caldut. Am fost sus, pana la cer si inapoi, jos. Clatinaturile fac echilibrul recastigat mai pretios.

Se creaza noi legaturi si unele dintre cele vechi se desfac, se aseaza relatiile, se lamureste un sens.

DSC04039

In anumite momente mi s-a parut greu si primul impuls a fost sa fug, dar am ramas, dispusa sa simt tot. Dupa frica de suferinta, suferinta in sine nu prea mai exista.

Am facut pace, am vazut-o pe bunica, am aflat povesti, am cunoscut oamenii direct cu inima, am pictat, am daruit si dupa chinuri indelungi am dinti impecabili. Viata e un dans. Ma misc libera in spatii largi, intre fiinte care sunt una cu mine si merg fericita mai departe.

DSC04079

Mi-ar placea sa pastrati viu spiritul intalnirilor noastre si in loc de ramas bun va mai dau un prilej. Diseara ora 21.00 Mara si Senzor au concert la Piano Caffe (Iancu de Hunedoara nr. 29F). Sa-mi povestiti🙂

14 thoughts on “PE CURAND

  1. mara, ce frumos canti !!🙂
    abia acum am descoperit si eu! scuze insa unii, adica eu, sunt mai de la tara asaa…🙂

  2. Aceste poze speram sa fie o provocare pentru iubitorii de calatorii, pentru ca acolo in Bucovina ti se umple sufletul de atata frumusete a oamenilor, traditiilor, natura multicolora toamna.
    Credeti-ma ca este o lume de basm!
    Te astept cu drag!

  3. Am facut totul cu mare drag. Imi pare rau ca portia pentru Miguel a fost asa mica, dar sper ca i-a placut. Pe viitor ne vom organiza mai bine!
    Tie iti sunt recunoscatoare ca ai fost alaturi de mine, mi-ai indeplinit dorinta si am putut sa-i spun Lolei MULTUMESC pentru ca existi si pentru ceea ce faci pentru noi.
    Un gand pios pentru ea, iar Dumnezeu s-o odihneasca!

Leave a Reply

