REVELATIE

Cand m-am apucat de blog scopul a fost unul, in primul rand, practic. Voiam un spatiu unde sa-mi expun munca. Nu stiam incotro ma va duce aceasta decizie oarecum seaca.

Ieri l-am rasfoit putin. E toata viata mea dintr-un an si jumatate acolo, cu bune, cu rele, cu fleacuri si chestii importante, cu margele, cu dragoste, cu nostalgie, dar mai ales cu oameni.

DSC04059

La inceput, din cauza artificialului pe care mi-l inspira virtualul ma gandeam ca legaturi reale nu se prea pot stabili in asa mediu. Unul dintre primele posturi a fost chiar despre asta. Cat din ce spun ajunge la ceilalti, cata iluzie se poate genera prin cuvinte? Pe urma nu m-a mai interesat, eu am scris despre tot exact cum a fost, incercand sa formulez simplu. Am fost sincera si restul s-a intamplat firesc. Relatia cu lumea s-a transformat din “EU si EI” in  “NOI”. Prin NOI, dincolo de diversitatea aparenta simt INTREGUL. Acum stiu ca NOI=UNU. E o problema de algebra, simpla si complicata in acelasi timp.

Nici un raspuns nu se afla pe axa orizontala.

Nici axa verticala nu e folositoare in sensul asta, pentru ca sus si jos sunt acelasi lucru, ca inainte si inapoi. Singurul loc important este un punct – originea axelor, adica ZERO

DSC04216

Pe 20 iunie 2008 scriam…

« În matematicile transcendente se demonstrează algebric că zero multiplicat cu infinit este egal cu Unu »
As vrea sa inteleg chestia asta…

 Astazi 3 noiembrie 2009 tocmai am inteles si stau asa inmarmurita de vreo jumatate de ora, abia respirand. Stiam ca in matematica exista cheile si poezia lumii.

Revin la scris si la oameni, dupa algebrica revelatie. Inima imi bate linistit si lumea e in continuare de catifea eu soy como el polve que flota per il mundo, iar starea asta le lasa celorlalti spatiu sa fie. Ma bucur de fiecare fiinta cu care ma intersectez, imbratisez simtind cum n-am mai simtit pana acum dizolvarea.

DSC04237

SUNTEM…

8 thoughts on “REVELATIE

  1. binecuvantata stare de a fi asa!
    de-ta-saa-taaa
    deasupra oamenilor si impreuna cu ei…
    privilegiata stare, nu ma pot opri sa nu gandesc asa….

  2. Eu cred ca s-a intamplat mult mai mult….
    farama de Lola pentru care ai avut curajul s-o arati lumii ….
    a fost un instrument minunat!

    A fost producatoare de revelatii pentru tine dar si pentru ceilalti!
    Lipsa de orgolii, sinceritatea, simplitatea, autenticitatea tuturor celor scrise, citite, povestite, traite au aratat ca e nevoie de foarte putin pentru a trai frumos in fiinta ta si alaturi de ceilalti!

    Eu am inteles cum e sa renunti si sa castigi!
    Pentru mine este exemplificarea perfecta pentru zicerea: “Renunta la dorintele, ambitiile tale personale, egoiste si lasa-te in voia Domnului! El va hotara mult mai bine pentru tine si pentru ceilalti ce va fi sa fie! ”

    Ce simplu este totul! Noi le complicam pe toate!

    Multam, Lola

  3. nu cred ca suntem toti asa, dar ceea ce transmiti tu prin ceea ce scrii si fotografiezi scot ce e mai bun din oameni, sensibilizeaza pe aceia care au, cat de cat, simturile curate- pot simti viata, dragostea si bunatatea.

  4. Intr-adevar blogul e un instrument foarte potrivit pentru a cunoaste oameni. Nici eu n-am crezut ca o sa stabilesc niste legaturi reale. Ma vedeam doar pe mine in spatele monitorului si niste oameni care ar putea da niste comentarii din cand in cand.
    Din fericire m-am inselat. Eu consider blogul un fel de sita prin care gasesti exact oamenii care se potrivesc cu caracterul tau. Si asta e ceva misto de comod.

Leave a Reply

