3 TABLOURI

Azi dimineata am gasit un magazin cu materiale pentru pictura. Imi era cumplit de dor sa lucrez si i-am deschis usa  cu mainile tremurand. Mi-am umplut geanta cu tuburi de acrilic, pensule, hartie si aproape am alergat pana acasa. Toate miscarile imi erau accelerate, ca intr-un film derulat cu viteza mare. Abia dupa am facut ceaiul si  m-am pregatit de lucru ritmul s-a normalizat.

Prima linie trasa cu pensula… Ma intorc in locul de care mi-a fost dor. Cobor in mine insami, in tacerea lichida a inceputului. Acolo lucrurile sunt simple, clare, abstracte.

Vida e uma coisa diferente

DSC04423 

 

Fereastra din tavan

DSC04421

 

Inceputul

DSC04419

6 thoughts on “3 TABLOURI

  1. CE BINE SI FRUMOS SA O POTI LUA MEREU DE LA CAPAT. EU INSA NU MAI STIU INCOTRO SA O IAU. BAFTA MULTA SI SPOR IN CEEA CE FACI

  2. Fantastica LOLA. Splendid. Sa vorbesti despre origine prin desen, iar desenul sa fie atat de sugestiv incat sa nu fie nevoie nici macar de cuvinte. Despre viata, despre fluide, despre iubire… Probabil ca ar fi de-ajuns sa-ti multumim. Fara alte cuvinte. Asadar, multumim.
    Iti doresc numai bine si sa fuga de la tine orice lucru care te-ar putea rani! Chiar si in absenta, tot aici suntem. Poate cu griji, poate cu problemele noastre de orice natura, dar suntem aici. Fara sa te stanjenim insa in astfel de perioade ale vietii noastre, cautand insa bucuria pe care tu ai generozitatea sa ne-o arati
    in fiecare clipa. Multumim!

  3. fuga ta spre casa imi aminteste de desenele tale: cercurile, dungile, drumurile, contopirile ca-n sarpe, ochiul, ah, acela ce vede bine, bine, iar contopirile si frunzele cand e mai liniste..
    absolut deosebit sau deosebit de absolut!

Leave a Reply

