MOMENTE

In unele momente intreaga lume capata  contururi de catifea. Imi vine s-o mangai. Anticipez senzatia de infinit bine pe care mi-ar da-o orice as atinge. Atunci trec cu mainile peste suprafate si indiferent de textura totul pare moale, cald, prietenos palmelor mele.

DSC_1892.NEF

Ce simt e nou, bun si mult. Mi se intampla tot mai des.

In clipele astea desavarsite imi vine sa zic precum Nichita

Si-atunci m-apropii de pietre si tac
Iau cuvintele si le-nec in mare
Suier luna si-o rasar si-o prefac
Intr-o dragoste mare.

 DSC04391

Nu pot fi mai vorbareata de-atat despre unele lucruri, dar voi stiti…

17 thoughts on “MOMENTE

  1. (…)Ce bine ca esti, ce mirare ca sunt!
    Doua cântece diferite, lovindu-se amestecându-se,
    douâ culori ce nu s-au vazut niciodata,
    una foarte de jos, întoarsa spre pamânt,
    una foarte de sus, aproape rupta
    în înfrigurata, neasemuita lupta
    a minunii ca esti, a-ntâmplarii ca sunt.

  2. Draga Lola…

    M-am indragostit… m-am indragostit de lucrusoarele facute de tine… De curand m-am abonat la blogul tau iar azi mi-am facut timp si am citit toate postarile tale… Sunt pline de caldura! Ai un suflet foarte cald si plin de dragoste! Mi-as dori si eu ceva facut de tine cum putem face?🙂 Multumesc!

  3. reteta fursecurilor e simpla:amesteci bine 500g de unt cu 220 g zahar. apoi adaugi 675 g faina si 75 g faina de orez (de la plafar) si mirodenii (scortisoara, nucsora, cardamom). lasi aluatul juma de ora la frigider, dupa care intinzi foaie e 1cm, decupezi fursecurile si pui cate un cuishor,le coci la foc mic.
    secretul este sa le pregatesti pentru prieteni dragi!
    cred ca gratiela e mandra de noi.. am inceput sa schimbam si retete pe blogul ei!
    de abia astept sa ne revedem, simt ca fursecurile si-au facut din plin efectul!

    • Sunt foarte mandra. Unul din scopul intalnirilor pe care le-am organizat a fost sa va cunoasteti si sa va fie mai simplu aici.
      Fursecurile prieteniei sunt cele mai bune din lume !

  4. Multumesc Lola….multumesc fetelor pentru tot….caldura, zambete, imbratisari, glume, retete, prajituri si placinte….cand ne mai vedem ?

  5. Si ref la Nichita…a fost un inger….ieri mi-am adus aminte de el…de poezie, de glas, de intelepciunea lui, de fata lui….am plans si am citit … am plans si am ascultat….merita citit si ascultat mai mult, daca nu pentru el, pentru noi, pentru sufletele noastre….mare spirit….multam ca mi-ai adus aminte de frumosul Nichita Hristu Stanescu!

Leave a Reply

