CASA DE LOS ANJELES

Am disparut de pe-aici ca sa termin margelele pe care trebuie sa le aduc la Bucuresti. In ultimele doua nopti am dormit cate trei ore.

Azi aveam ceva de dus la posta neaparat. M-am bucurat sa ies un pic cu bicicleta dupa turul de forta din ultimele 48 de ore. Nu mai trecusem din primavara pe strada interzisa pentru ca s-au facut lucrari in zona si era complicat cu bicicleta, dar azi mi-a fost dor de ascunzisurile orasului vechi. Daca tot plec 3 saptamani, macar sa le vad putin,  mi-am zis.

PICT0023

Imi atrage atentia un afis de inchiriere pus pe o cladire din piateta unde mi-am dorit dintotdeauna sa stau si ma gandesc sa notez numarul ca nu se stie. Pe urma chiar sun. Vorbesc cu o doamna draguta, imi spune pretul care mi s-a parut ok si ne-am dat intalnire intr-o ora sa vad casa.

Intre timp mi-am rezolvat treburile, am stat putin pe plaja din Baia si m-am intors. Apartamentul e minunat. Are doua camere in plus fata de cel in care stau acum, baia si bucataria nou noute, spatii de depozitare plus un loc perfect de tinut bicicletele la adapost. Mai negociez un pic si zic ca-l iau.

IMG_1634

Deci fabrica de vise se va muta pe o straduta linistita din Cascaisul vechi…

Am pedalat pana acasa ca nebuna sa-i spun lui tata de isprava mea si ne-am intors amandoi in plimbare sa-i arat. A fost incantat si m-a scos la bere.

Viata noua cerea casa noua.

Sunt fericita!!!!

Maine vin spre voi cu inima asta plina de bucurie. Sper sa inveselesc tot Bucurestiul.

28 thoughts on “CASA DE LOS ANJELES

  1. viata de vis in noua casa noua!!! si calatoria mult visata sa-ti fie prilej de inspiratie pentru urmatoarele, vesnicele frumuseti din margelutele-de-vis🙂

  2. Casa cea noua sa va aduca liniste si bucurii. Lui Vladimir ii place?
    Daca ai ajuns, bine ai venit! Daca esti pe drum, calatorie placuta! Dor de surasul tau cald si frumos…

  3. Iti doresc ca toate visele sa ti se indeplineasca in noua casuta! Sa fie coltul tau de lume, locul in care sa te simti asa cum vrei. Desi sunt convinsa ca o poti face oriunde🙂
    Desi nu stiu daca te dai in vant dupa asa ceva, la mine este prima oara cand se intampla; am primit un premiu virtual pe care trebuia sa il dau mai departe.
    Am motivat faptul ca ti-l acord tie pentru ca ”Este blogul meu de suflet. Lola, chiar daca esti in Bucuresti zilele astea si chiar daca nu voi putea veni la marea Intalnire, iti multumesc din suflet. Pentru ca esti :)”
    Daca vrei sa iti iei premiul si sa il dai mai departe, il poti lua de pe blogul meu: http://papusi-naturale.blogspot.com/2009/10/suuuurprizaa.html

    Sa ai zile minunate alaturi de cei dragi!

  4. GREAT!
    …trebuie ,INSA, sa observi un amanunt, daca tot observi semnele…amanuntul sta intr-o intrebare :” in totalitatea lor semnele ,duc undeva sau nici unde ci doar confirma ca exista, prin urmare doar navighezi…”.
    aceasta doar tu si numai tu trebuie sa iti dai seama. nu raspunde la acesta intrebare aici!
    ce este amanuntul despre care vorbesc mai sus? ( supliment, ghicitoare)
    dan

  5. Iti doresc multa inspiratie si tihna in noua casa, Lola. Sper ca e la fel de aproape de plaja.
    Zile senine in Bucuresti!

  6. Lola draga, ti-as da numarul meu cu mare placere, insa locuiesc in Chicago, deci cred ca mesajul tau era adresat altei Ramona! Sper insa sa ajungi vreodata si in Chicago; mi-ar place sa ma vizitezi!

Leave a Reply

