INTALNIRI

E clar ca venirea fetelor aici  a impulsionat niste lucruri sa se petreaca. Continui sa am, si dupa plecarea lor, experiente puternice care imi zdruncina temeliile si scot la suprafata frici, nesigurante, idei preconcepute, imagini false. Fara sa ma mai mir atat recunosc pur si simplu ca asta e un timp al curateniei generale in mine insami.

DSC03746

Cei aparuti recent simt ca ma ajuta la treaba inceputa, desi o fac in moduri foarte diferite

Miguel e un om eliberat, profund spiritual, de-o bogatie interioara si o noblete care imi dau impulsul sa-i sarut mainile. Cred despre el ca e inger desi continui sa-i spun in gluma Don Quijote.

P1010078

M-a vizitat in weekend si a modelat pentru mine un misterios pelerin. Am baut vin, mi-a spus despre viata lucruri pe care le stiam prea putin, in timp ce lucram, eu la margele, el la statuie.

DSC06578

Sunt multe de povestit despre omul asta, dar o sa-i rezerv un spatiu special. Cert e ca intalnirile cu el ma lasa de fiecare data intr-o stare de infinit calm

Alt om aparut cu un rost e Phillipe. El e total diferit. Se identifica in intregime cu mintea lui si nu are niciodata o clipa de liniste. Nu se iubeste deloc. Ma trezesc de multe ori absorbita in vartejul de angoase, panici si concepte pe care le genereaza. Vrea sa scape de toate astea dar nu stie cum. Ma zbat sa-i explic insa realizez ca nu pot sa-l ajut prea mult pentru ca nu poate iesi din propria minte, care analizeaza si iar analizeaza, se indoieste, sta la panda, etc.

DSC06600

Plec mereu obosita si trista dupa ce ne vedem. Pe urma imi trece pentru ca stiu ca va avea propriul moment cand ii va fi totul clar si ca nu tin neaparat sa-l declansez eu.

Azi m-am intalnit cu Phillipe. Am iesit la un bar pe stanci, foarte aproape de Cabo da Roca. E un loc superb unde nu ajung decat rar pentru ca nu am masina.

DSC06590

Desi am fost de multe ori acolo, azi, pentru prima oara, am observat ca barul se cheama Moara lui Don Qujote.

DSC06587

Culmea, dimineata m-am trezit cu gandul ca trebuie sa-i intalnesc pe Miguel cu Phillipe si uite un semn.

La masa am avut o discutie lunga, grea, dar folositoare pentru ca folosind experienta celorlalte intalniri, n-am mai intrat cu totul in joc. Am reusit sa raman observator.

Maine pun la cale intalnirea. Sunt tare curioasa cum va fi…

DSC06598

9 thoughts on “INTALNIRI

  1. ma gandesc cu jind la intalnirea voastra de miercuri. astept sa citesc pe blog despre cum a fost. o sa fiu musca aia care o sa va dea tarcoale pana nu o stropsiti cu un papuc.

    sper ca intalnirea dintre Miguel si Ph sa fie de bun augur

Leave a Reply

