INVITATIE

Miercuri vin la Bucuresti. Acum 3 luni, cand mi-am cumparat biletul de avion ma gandeam ca voi face o expozitie de toamna, dar viata a avut alt ritm si n-am putut sa pregatesc ce voiam. Treburile pe facute pe genunchi nu-mi plac asa ca proiectul va ramane pentru primavara. Tema lui e una importanta, cere documentare, cere liniste si timp. Oricum totul vine la momentul potrivit. Acum se pare ca e timpul altor lucruri se se petreaca. De exemplu mi-au expirat aproape toate actele. Respir adanc gandindu-ma la alergatura care urmeaza. Ma rog, nu va plictisesc cu lista mea lunga cu „de facut neaparat”, dar voi folosi venirea pentru chestii practice+chestii placute .

Vreau sa plec la Campulung 2-3 zile s-o vad pe bunica si ma vreau sa ma vad cu voi. Pana la urma nu e nevoie de ceva special pentru asta, ne putem intalni pur si simplu, sa stam la povesti .

Am rezervat pentru seara de 21 octombrie salonul oriental din ceainaria teatrului Act. E o camera cu perne pe jos, lumina difuza, si o anumita stare. Inca din primavara mi-am zis ca vreau sa stau acolo tolanita pe perne si sa ma dau la vorba in cel mai oriental mod cu putinta.

16092009349

Prin urmare invitatia e deschisa. Cine vrea sa vina sa-mi confirme, aici sau pe mail .

16092009345

Viviana, multumesc pentru poze!

37 thoughts on “INVITATIE

  1. Deosebit locul, Lola.
    O certitudine, vii al Bucuresti, m-as bucura sa te intalnesc, acum nu e momentul se pare…
    Deosebita seara in locul asta minunat sa ai!

  2. Pacat ca n-ai reusit sa termini ceea ce ti-ai propus pt toamna asta , dar stii cum se spune : mai bine mai tarziu decat niciodata …
    Asteptam cu nerabdare evenimentul😀 mai ales ca mi-ai promis o invitatie … In schimb nu-ti promit eu ca vin , dar ma stradui , mai nou e si un bebe in viata mea.
    Pupici dulci !

  3. draga lola, e mai bine de un an ca iti citesc gandurile si reflexiile tale. Gasesc minunat modul tau de a fi si de a privi lucrurile si de multe ori involuntar mai ajutat sa ies din criza. Mi-as dori mult sa te cunosc si personal. Daca se poate as veni cu o prietena ( asta in caz ca mai ai locuri disponibile).
    Iti urez drum bun si sedere faina in Romania.
    Eu abia m-am intors de cateva luni in tara.
    cu mult drag ema

    • Draga Ema te astept. Nu stiu cate locuri vor fi acolo, dar nu conteaza. Ne inghesuim cu placere. Normal ca poti veni cu o prietena.
      Ma bucur sa aflu ca am fost de folos

Leave a Reply

