ALEGRIA

Buna, Lola!

O sa incep cu o poveste…

Eu si colega mea de birou, pe langa amintiri din copilarie si multe alte lucruri pe care le avem in comun, o impartim si pe Cristina:). Cristina e prietena mea cea mai buna, care de peste un an de zile se chinuie sa scape de o boala grava. Ideea este ca acum este in prag de transplant celule stem , este in Austria si are nevoie de tot norocul din lume. Ea de felul ei este extrem de norocoasa, dar am vrea sa ii transferam si o parte din norocul nostru. Iar de cand am vazut prima oara margelutele tale, anul trecut, m-am gandit la ea.

DSC06541_1

Intai iti voi spune cate ceva despre ea, ca sa iti faci o idee. Este extrem de puternica, este sincera si directa, intr-un mod pe care rar il mai intalnesti in ziua de azi, este foarte calda si tonica si pozitiva si optimista, este om mare cand trebuie, e copil cand poate.

DSC06541

La ce ne-am gandit noi: am vrea pentru ea niste margelute cu simboluri ale norocului, de ex trifoi cu patru foi, cosari, potcoave, ceva in genul asta. Culorile nu conteaza, ideea este sa fie o amuleta norocoasa, care sa o apere si sa o protejeze si sa o ajute sa se faca repede bine si sa vina inapoi la noi, ca ne lipseste foarte tare…

DSC06543

Asta e povestea margelelor amuleta reprodusa asa cum am primit-o.

Au trifoi cu patru foi, sunt rosii din infinita dragoste, au verde pentru vindecare si albastru rupt din curcubeu.

Le-am facut cu toata inima sa poarte noroc.

6 thoughts on “ALEGRIA

  1. …cerute din iubire….daruite cu iubire…facute cu iubire…gandite sa poarte iubire…un gand bun pentru Cristina….o sa fie bine…..

    Lola, nu-i asa ca e minunat?
    ….atatea sentimente rasarite in fata unor mici bile de lut….cate senzatii, ganduri, trairi starnesc aceste mici sfere…..mintea ta le contureaza, mana ta le rotunjeste, degetele tale le coloreaza si le innoada in panglici….si apoi … le spui PO-VESTEA, a ta, a altora… fiecare spectator o simte intr-un fel unic, o alipeste la o alta poveste personala, fel de unica, traita in realitate numai de acesta….povestea spusa de margele se transforma astfel, intr-o alta poveste, stiuta numai de cel ce priveste, cel ce admira, cel ce poarta aceste margele…..devine ceva extrem de personal, de plin de semnificatii si contopiri a mai multe povesti….a mai multor suflete….margele care povestesc si vestesc sufletelor ca putem fi mai frumosi, mai curati, mai iubitori, mai delicati, mai generosi….si ca poate fi MAI BINE!

    What a wonderfull life….let it be love….

  2. Le-am vazut!!! Sunt perfecte! Ma uit la ele si am senzatia ca ne cunosti, e foarte ciudat sentimentul🙂
    Din nou, iti multumesc tare mult! Si pentru ele, si pentru cuvinte, si mai ales pentru ganduri!

    • Draga Alina sa stii ca in realitate sunt mai vii, mai vesele. Din cauza zilei cu nori imaginile si-au pierdut din stralucire. Toate gandurile mele bune pentru Cristina.

Leave a Reply

