CRISTINA-NINA-LISABONA

Am fost intr-un vartej. De asta nici n-am putut sa scriu ceva. Ca sa nu amestec lucrurile am zis ca e bine sa le fac pe rand. Intai am trait si abia acum pot scrie. Saptamana trecuta a fost intensa, intensa.

P1010075

N-am sa povestesc totul dintr-o data pentru ca sigur as scapa o gramada de detalii, ori tocmai ele dau savoarea. Iau totul pe rand, fara o ordine anume. Logica oricum n-are sens in economia intamplarilor astora. Poate cel mai potrivit ar fi sa incep invers, cu seara trecuta cand Mara deja plecase.

Ieri am dus-o la aeroport dupa ce cu o noapte inainte am reusit sa ma odihnesc fix 45 de minute. Restul timpului am fost pe acoperisul lumii. Oamenii cumsecade dormeau. Eu nu vreau sa fiu cumsecade. Vreau sa traiesc!

P1010199

Am dormit in tren si in autobuz la intoarcere, am dormit ziua, cand ceilalti aveau treburi. Pe seara Kitten a venit de la malul oceanului unde a fost fericita sa fie.

DSC06537

Eu m-am trezit si iar ne-am spus lucruri din alea pe care oamenii evita sa si le spuna de teama sa nu li se vada fragilitatea. Sa stiti ca ne-am simtit puternice recunoscandu-ne slabiciunile. Asta e un exercitiu minunat. Am facut paste, clatite cu dulceata autentica(multumesc mama lu’ Cristina) si am desfacut  vinul primit de la Doris.

DSC06534

A fost bine, veselie mare si asa o bucurie a regasirii in aceleasi lucruri simple. A mai fost ceva, o completa egalitate. Nu explic mai mult, las muzica sa vorbeasca…

10 thoughts on “CRISTINA-NINA-LISABONA

  1. Muzica a cantat de la sine …. superb aleasa. O romantza din zilele noastre cu tot parfumul altor zile….Just beautiful

  2. Ma bucur odata cu tine, cu voi. Particip la toate jocurile, plimbarile si povestile voastre, asunsa ca un spiridus. Si imi umplu sufletul de frumos. Multumesc! O zi daca lipsesti, stiu ca esti undeva unde trebuie sa-ti fie foarte bine.
    M-am bucurat in tacere de “visele” construite in ultima luna si un pic. Am fost la mare si tanjeam de dor. Am ajuns seara acasa si, de-abia intrata, am deschis computerul si am cautat postarile din perioada mea de absenta.
    Zile frumoasa in continuare si MULTUMESC MULTUMESC MULTUMESC!

  3. Te asteptam. Tot Bucurestiul care te iubeste vrea sa te vada! Sa-ti fure macar cateva minute, sa se umple de bucurie, de seninatate. Si, bineinteles, cei care stiu sa iubeasca stiu sa si ofere. Sa vii cu bine aici, in leagan, sa ne dam huta pana la nori!

Leave a Reply

