IONATANE

DSC06529

Livada pe deal intr-o neclintita liniste.

Ionatane rosii intre frunze verzi.

Mere cazand lin ca penele din aripi de inger.

Sfere atingand pamantul usor, fara sa tina cont de graviatie.

Totul se petrece la relanti.

Ridic unul de pe jos si rotunjimea lui imi bucura palma dreapta.

Imi infig dintii in carnea tare. Ea opune o fibroasa rezistenta. Zeama acida imi invadeaza gura sagetandu-mi ascutit incheietura maxilarului.

Gesturile se repeta, sezatiile la fel, pana cand din mar nu mai ramane aproape nimic, dar pot intinde oricand mana sa iau altul.

Stau culcata pe iarba si cred ca viata e misto.

DSC06529_1

9 thoughts on “IONATANE

  1. “Imi infig dintii in carnea tare. Ea opune o fibroasa rezistenta. Zeama acida imi invadeaza gura sagetandu-mi ascutit incheietura maxilarului.”

    De asta oare se inmultesc ionatanele tale? Acum stiu, ele se fabrica si te fabrica mereu🙂

  2. faine tare, in RO se pot cumpara de undeva🙂 ?…trimise de acolo cred ca costa drumul cam cit ele😦, chiar nu mai rezist :)… crezi ca e dramatic sa vezi un barbat cu margele ? …s-au macar una…NU..una-i prea putin….of..

    • Ninu,
      Le fac doar la comanda, nu se gasesc in magazine. Cheltuielile de expeditie pentru un colier sunt de 5 euro.
      Pot sa-ti fac ceva barbatesc, desi ti-as admira curajul de a aparea pe strada cu un colier asa cum fac in mod obisnuit🙂

  3. ion atane….iona tane…io na ta ne…ion a tane… litere desfacute de cuvant pana cand acesta se pierde…rearanjate pana semnificatie lor devine incerta…gustul ramane….imaginea ramane…..yamy, yamy…gustoase ionatanele tale….inghit in sec deja….inchid usa si ies afara….in livada…ma asez pe iarba si imi iau un mar….e gustos, zemos….asa cum trebuie sa fie….multumesc pentru invitatia la ionatane….pofta buna fetelor….

Leave a Reply

