EU CU FETELE…

A veeenit Kitteeen!!!!

DSC06433

Acum ne putem numi gasca. Imi place de mor sa fie casa plina, sa fie lucruri imprastiate peste tot, sa facem planuri, sa bem ceai si vin, sa mancam chestii care ingrasa (borcanele de dulceata aduse de Kitten ), sa fie muzica si rasete, sa fie dimineata, la pranz sau seara, si de fapt sa nu conteze decat ca suntem impreuna impartind un ACUM irepetabil.

PICT0020_1

Vietile noastre se transforma, iau cursuri noi. Ne-au crescut aripi. Daca nu ma credeti va arat intr-un post viitor pentru ca nu am o fotografie relevanta.

Ieri noapte am stat intinse pe pietrele de la Boca do Inferno si ne-am uitat la cer.

DSC06448

Azi am luat bicicletele si am plecat la plaja. A fost o zi fara briza si fara soare puternic, adica perfecta pentru un drum la Guincho. Am renuntat la bluze sa ne poata mangaia aerul cald. 7 km de mangaiere…

DSC03577

Fara lipsa de modestie am decis ca suntem frumoase. Pana la urma frumusetea e o chestiune de acceptare si de atitudine. Decizia noastra a fost aprobata cu priviri admirative si complimente.

DSC06453

Nu degeaba zic mereu ca femeile sunt magice. Da, avem puterea sa ne transformam imediat ce ne pretuim. Nu putem iubi pe nimeni daca nu incepem cu noi insine. E departe de a fi o chestie egocentrica, dar nu intru acum in amanunte.

DSC06465

Mai bine poezie despre toate astea…

Desnuda de Pablo Neruda

Desnuda eres tan simple como una de tus manos,

Lisa, terrestre, mínima, redonda, transparente, 


Tienes líneas de luna, caminos de manzana, 


Desnuda eres delgada como el trigo desnudo.



DSC06471

Desnuda eres azul como la noche en Cuba, 


Tienes enredaderas y estrellas en el pelo, 


Desnuda eres enorme y amarilla 


Como el verano en una iglesia de oro.



DSC06464

Desnuda eres pequeña como una de tus uñas,


Curva, sutil, rosada hasta que nace el día 


Y te metes en el subterráneo del mundo



DSC06467

Como en un largo túnel de trajes y trabajos:


Tu claridad se apaga, se viste, se deshoja 


Y otra vez vuelve a ser una mano desnuda.


DSC06472

15 thoughts on “EU CU FETELE…

  1. hei, frumoaselor…..bucurati-va de libertate, de frumusete, de prietenie, de soare, de nisip, de minunea ca existati impreuna acum si acolo…..

  2. De cand am citit pe blogul lui Kitten ca vine la Cascais, am stiut ca vine la tine…
    Si nu vi se pare, chiar sunteti frumoase!

  3. Ce frumosss, bravo voua ca aveti grija ca prietenia voastra sa creasca si sa se dezvolte armonios si sanatos.

    Asa ma bucur cand intalnesc oameni ca voi desi doar electronic🙂

    Din pacate relatiile de prietenie tind sa se degradeze, nu mai exista timp, de incurajari, vorbe bune, timp de o cafea nu mai zic plimbare sau iesit la o sueta….

    Bravo voua inca o data si distractie placuta!

  4. Vita richiede attenzione. Ama troppo. Fiori e spine sono bellezze che si svolgono insieme. Non vogliono uno. Non sanno come vivere da soli … Chi vuole prendere la rosa per la tua vita, devi sapere che sarà con molte spine. Ma non ti preoccupare. La bellezza della rosa è valga la pena di spine.

  5. da,da bucurati va si rasfatati va voi acolo!Nu se simte invidia pana la voi acolo,nu?
    Nu?!
    E lasa ca “roasa de invidie” ma duc sa mi fac un ceai aromat si relaxant!
    2 intrebari:Cum se descurca Vladimir cu 3 femei frumoase?
    Si cum a transportat Kitten dulceata?In borcane?Chiar vreau sa stiu pt transportul de dulceata,la prietenii de departe!:*
    Ce toamna superba…:)

    • Margico, nici un pic de invidie nu se simte. O spala oceanul si o ia vantul sau se pierde in ceata.
      Vladimir se descurca bine. E un barbat adevarat. S-a facut vorbaret si curtenitor de cand au venit fetele.
      Borcanele au fost temeinic impachetate in folie cu bule. Temeinic inseamna 5 straturi plus banda adeziva la greu.

  6. te pricepi atat de bine sa povestesti cele mai dulci si de neuitat momente… Ceea ce mie imi face bine, pentru ca sunt o persoana pozitiva.. chiar daca incepand de ieri, cineva si-a propus sa ‘imi taie aripile’…

Leave a Reply

