CALEA LUI TATA

Tata cultiva rosii cherry.

IMG_1382

E o afirmatie banala. E o indeletnicire oarecare. Ce mare smecherie ca un om cultiva legume si ce ar fi de scris mai departe despre asa un subiect putin spectaculos?

IMG_1346

Dar tata n-a mai cultivat nimic pana acum. Nu mi-a vorbit niciodata despre ceva cu atata pasiune. I se incalzeste vocea si ii stralucesc ochii.Tata e altul. Sau poate e acelasi, dar pana de curand se ascundea sub uniforma lui de general de artilerie, sub importanta rolului lui social. Acum tata traieste simplu, ca un taran, creste pui de gaina si de rata, catei si mate, isi ingrijeste livada si gradina.

IMG_1384

Se mandreste cu productia de vinete, ardei si mai ales rosii cherry despre care toti norocosii degustatori au spus ca sunt inimaginabil de bune.

IMG_1394

Pana si analizele medicale demonstreaza ca tata e altul. Cand a plecat la casuta lui de la tara avea colesterolul mare. Dupa cateva luni e perfect normal fara sa fi facut un tratament. Organismul lui reconectat la ritmul naturii s-a autoreglat.

IMG_1314

E atat de simplu sa ne regasim si sunt atatea cai. Poate pentru fiecare cate una. Tata a ales sa cultive rosii cherry.

13 thoughts on “CALEA LUI TATA

  1. Si eu ma gindeam cind citeam ca am ales sa fac haine dar nu stiu daca chiar m-am regasit.Am zile mai bune si zile mai proaste dar asa am ales.Cu drag

  2. Da, Lola, merita toate felicitarile!…
    O viata echilibrata si cumpanita intr-o gradina de zarzavaturi si de flori, unde poti fi aproape de Dumnezeu, e una dintre variantele optime!…
    Si eu am menirea de-a ingriji o (altfel de) gradina, plina de “legume” si “flori” pe care ma straduiesc sa le ingrijesc… Mai pun un arac pe ici, pe colo, mai ud pamantul sa le fie bine, si astept rabdatoare roadele, an dupa an. Imi place ceea ce fac, si cred ca acesta e un mare Secret…😉

  3. Cel mai bun prieten al tatalui meu, tot general, la pensie s-a retras la tara si a ales acelasi mod de viata. Pur si simplu a devenit alt om, sanatos, viguros, plin de viata. Acum are 85 de ani. L-am admirat intotdeauna, il iubesc mult, ne-a incurajat si ajutat mereu pentru ca tata a murit demult, cand avea 52 de ani.
    Terasa casei e superba, amenajata si populata frumos!
    Asteptam sa mai vedem poze cu personaje si vietati din ograda minunata!

Leave a Reply

