CUTIE DE TINUT VISELE

Am mai facut o cutie de tinut vise. Imi place ca oamenii nu le mai lasa la voia intamplarii, ca aleg sa le puna in locuri potrivite . Inseamna ca visele au devenit ceva important pentru ei. Concluzia asta ma face fericita.

Dau la fel de multa importanta interiorului ca si exteriorului. Ceva atat de delicat, cum e visul, are nevoie de un mediu placut ca sa nu se ofileasca.

DSC06389

Pentru visele Antoanetei am ales un cer de vara, cu nori albi si pufosi, din cei care iau tot felul de forme si de la care nu-ti poti desprinde privirea.

In extrior, pe laterale au crescut flori albastre, deloc obisnuite din cauza bizarei culori pe care o au frunzele si tulpinile lor.

DSC06390

Pe capac motanul Tomita mediteaza privind norii.

24 thoughts on “CUTIE DE TINUT VISELE

  1. Oh, ce splendoare! M-ai cucerit cu aceasta bijuterie, si in plus iarba de pe capac e cea care ma ajuta atunci cand am insomnii, acest peisaj il vizualizez si el imi aduce somnul cu vise🙂
    Minunat si extrem de creativ!

    Ganduri bune!

  2. Cutie pentru tinut sperante aveţi ? ..am 3 sperante, sint mici si de abia mai misca, poate pentru ca nu au un loc al lor unde sa stea😦

  3. Dar cutii incapatoare pentru jucariile unui baietel? ….Chiar ne dorim una, eventual o cutie bancuta ….am tot cautat pe net..insa nu am gasit ceva de care sa ne indragostim asa cum ne-am indragostit de cea pentru vise cu motanul tomita si cerul de vara…
    Sa precizez ca e vorba de un baietel nascut vara? Ca e senin si vesel ca o zi de vara? Ca viseaza ?

  4. frumoasa cutie….ma aud discutand cu motanul Tomita despre misterele lumii ….miau miu miu miorlau pis pis…..miau-miau si mustati cat mai lucioase…..

  5. am fost in spital pentru cateva zile..acum sunt acasa si ma refac pe zi ce trece…imi era un dor nespus de randurile tale si de bucuria ta de viata ……..ma bucur ca te-am regasit la fel de frumoasa.
    toate cele bune sa se adune in jurul tau
    cu drag roxana

  6. Multumesc Lola. Ma bucur mult ca vii in Bucuresti. Sper ca stai mai mult….pentru ca noi de pe 10 pana pe 21 octombrie vom fi plecati….As fi vrut sa am ragazul sa caut o cutie potrivita pentru deja multele jucarii ale lui Vladi.

Leave a Reply

