A VENIT VLADIMIR

Vineri noaptea a venit Vladimir in sfarsit. A avut parte de aventura pana la capat. Cand sa plece din Bucuresti erau sa-l intoarca din cauza unei chitante lipsa, cand a ajuns la 11 noaptea in Lisabona n-au putut sa mi-l dea in primire pentru ca imi uitasem pasaportul acasa si nu puteam dovedi ca sunt mama lui. A trebuit sa ma intorc 30 de kilometri dupa pasaport. Ma astepta rupt de oboseala intr-un birou din aeroport.

16

Totul e bine cand se termina…

E fericit ca s-a intors. Si eu sunt. Mi-a lipsit ingrozitor.

DSC06357

Ieri am iesit pe stanci, langa ocean. Am descoperit o alta lume. Locurile se zaresc si de sus, dar numai coborati langa ocean am vazut frumusetea lor spectaculoasa.

DSC06372

Pietrele au dimensiuni coplesitoare, platoul cu crevase ascunde adevarate universuri. Ansamblul si detaliul te lasa in aceeasi masura interzis.

Am stat de vorba, lungiti la soare. Pescarusii fosneau din aripi foarte aproape. Ne-am uitat la scoicile fosilizate, prinse de stanci, la creaturile bizare care populau ochiurile de apa. Era o pace acolo, departe de tot ce inseamna lume, dar in mijlocul a ceea ce e viata. Ce ne trebuie mai mult? M-a intrebat Vladimir. Nimic, absolut nimic, in afara dorintei de a vedea toate astea.

DSC06377

16 thoughts on “A VENIT VLADIMIR

  1. Vladimir, imi pare tare rau pentru toate aceste situatii neplacute,complicate, prin care ai trecut, provocate de acest zbor.
    In vacanta asta ai avut insa ocazia sa experimentezi calatoria cu vagonul de dormit, care din fericire a fost fara peripetii.
    Sunt sigura ca oboseala si toate supararile au disparut fiind coplesit de bucuria reaintalnirii cu mama si Tam Tam.
    Bucurati-va de voi si de lucrurile frumoase care va inconjoara!
    Va imbratisez cu mult drag.

    • Mi se pare minunat ca un om să ştie că nu trebuie să dramatizeze nimic. Şi dacă el a învăţat deja lecţia asta, e cu atât mai frumos. De la distanţă cumva sunt şi eu mândră de el.🙂

  2. Ce minunatie de baiat tii tu in brate, Lola!
    Imi pare rau ca nu am mai calcat de mult timp pragul Fabricii de Vise, dar sa stii ca am invatat intre timp pe propria piele cat de important este sa ai timp pentru tine si pentru ai tai! M-am angajat si am lucrat ca o nebuna, cu trup si suflet. Fara prea multe aprecieri ale muncii insa… I-am neglijat pe ai mei, am renuntat la ritualul cafelei de dimineata pe care o savuram cu mama si cu tata, la filmul cu fratele meu, la jocul cu Billy cel neastamparat ca sa ma transform intr-un robot care merge la lucru, mananca, face baie si se culca… Cele 8 ore pe zi se reflecta prea mult in restul de 16 , iar satisfactiile intarzie sa apara… Imi revin eu treptat, dar simteam nevoia sa ma descarc! Multumesc mult ca m-ai ascultat!

  3. Nu el te-a ales, ci drumurile voastre anterioare. Candva poate ca el ti-a fost parinte si au ramas lectii pe care nu a reusit sa te ajute sa le inveti.
    Sunt foarte fericita sa fiu martora iubirii voastre. Foarte fericita.

  4. Si acum, vestea cea mare: MA CASATOREEEEEEEEEEEEEEEEESC!
    M-a luat prin surprindere, nici nu stiu de unde sa incep, ce sa fac, cum sa fac… Bridezilla scrie pe mine :))

Leave a Reply

