ROSA MARIA REVINE

Azi am fost zana cea buna, dar pana sa va spun de ce trebuie sa fac niste precizari in legatura cu un personaj important din poveste – Phillipe, The Fisher King , cunoscut curand in gradina de la Casa de Guia.

DSC06342

Nimic nu e intamplator, la o a doua intalnire am aflat ca e vecin de bloc cu mine , ca sta in apartamentul la care m-am uitat mult timp gandindu-ma ce vedere grozava trebuie sa aiba spre ocean, ca a ales Portugalia tot dupa o chemare stranie, ma rog, multe asemanari, multe coincidente. Intre timp ne-am imprietenit. Imi pune terasa la dispozitie de cate ori vreau sa lucrez acolo, are o casa plina de carti, albume de arta, tablouri, muzica, filme. Stie un milion de lucruri, a calatorit prin toata lumea si  si-a facut un scop din a trai frumos. E innebunit dupa politica, dar din pacate eu nu citesc ziare, nu ma uit la televizor, deci nu sunt un grozav partener de discutii.

DSC06344

I-am povestit despre Rosa Maria. El vrea sa invete portugheza, dar la modul relaxat, nu ca la scoala. Auzind ca i-a predat lui Vladimir mi-a zis ca ar vrea sa ia niste ore cu ea.

DSC06340

Sa n-o mai lungesc, azi i-am intalnit. De asta am fost zana cea buna. Nu va pot spune ce energie s-a starnit. Amandoi sunt pasionati de aceleasi lucruri, amandoi sunt la curent cu tot ce misca. Rosa Maria e mereu glumeata, Phillipe charmant. Au discutat politica locala si mondiala, si-au povestit vietile, s-au scuzat ca abordeaza subiecte care ma intereseaza prea putin, dar ii priveam si ma simteam fericita ca asisit la un moment atat de frumos cand doi oameni se bucura impartasind.

DSC06343

Intorcandu-ne in Cascais, Phillipe mi-a multumit si mi-a zis “asa persoane speram sa cunosc, oameni cu care sa simt ca am ceva in comun”. Stiu ca se simte singur, ca sta cumva  temator in spatele cartilor lui, departe de viata, dar poate de asta ne-am si intalnit sa-i dau o mana de ajutor la daramatul propriilor ziduri. Cu siguranta ca si Rosa Maria are rolul ei.

DSC06345

13 thoughts on “ROSA MARIA REVINE

  1. Ce frumoşi sunt! Cred că le-ai produs amândurora o mare bucurie ajutându-i să se cunoască.🙂 Nimic nu e întâmplător sau nesemnificativ.😀

  2. Ce lucruri frumoase se intampla acolo in Portugalia!
    Hai sa-ti spun un secret. Am aflat din ,,surse neoficiale” ca nepoata mea (posesoarea pisicilor roz) unelteste ca sa ne intalnim in toamna aceasta la Lisabona. In ultimii ani biletele de avion spre diverse destinatii sunt surprizele ei pentru aniversarea mea. De cand era mica am calatorit mult cu ea, am vazut impreuna locuri minunate si ne-am simtit tare bine.
    Ar fi grozav sa ne vedem si cu tine acolo, sa haladuim toate trei!

  3. “asa persoane speram sa cunosc, oameni cu care sa simt ca am ceva in comun”. welcome in the club, Philippe!!
    e nemaipomenit cand intalnesti oameni asa, preocupati de ceva, de Ceva, care au trecut prin cautarile tineretii si care slava Domnului continua sa caute, nu au gasit decat o urma, deci cauta, dar o fac intr-o alta maniera, mai asezata, mai inteleapta….

  4. Da Moni. Eu multumesc pentru fiecare om de felul asta care imi iese in cale.
    Oameni cu suflete tinere.
    M-am plimbat cu Phillipe prin Lisabona pe care mi-a aratat-o asa cum eu n-am cunoscut-o intr-un an jumate de cand sunt aici. El o stie mai bine in poezia ei desi e numai de doua luni. A fost o incantare. Mi-am dat seama ca n-am nici curiozitatea nici profunzimea lui, dar ma bucur ca am ocazia meditez la lucrurile astea

  5. Da, cum le potriveste Dumnezeu cum e mai bine, in intelepciunea si iubirea lui pentru noi! Veri ramane mereu zana lor, Lola.

  6. Cred ca una din menirile tale este sa reunesti oamenii, Lola!…
    Mi-amintesc cum m-a tras ata de la inceput aici, la tine, si de cum am intrat asa o vraja m-a invaluit, si am cunoscut oameni tare frumosi.
    E magic locul asta, revin mereu ca trasa de un curent.😉

  7. felicitari…in incercare ta de a trai frumos si ingrijit ai trecut un test greu…acela de a-ti cere iertare Rosei, de a te apropia din nou de ea…si totul s-a intamplat cu un rost….trebuia sa va intalniti toti trei, sa va bucurati sufletele, sa lasati un semn, fiecare in viata celuilalt….nimic nu e intamplator, nimic nu e doar coincidenta…e planificat cu grija si cu iubire, de sus, si mai devreme sau mai tarziu se intampla….uneori liberul nostru arbitru hotaraste bine, alteori…deh…oricum ar fi, ei sunt minunati, parca sunt facuti unul pentru altul….draga zana buna, good job!

Leave a Reply

