SUNT UN COPIL BUN

Sunt un copil. Ma intind lipindu-mi abdomenul de cel al femeii gigantice. Buna si uriasa mea mama ma linisteste. Textura pielii ei e mereu alta. Poate fi de nisip fierbinte, de piatra slefuita, de iarba verde si un pic umeda.

DSC06303

E 1.30 dupa-amiaza. Stau in mijlocul parcului lungita. Tin ochii inchisi. E aproape pustiu. Se aude vorbind o doamna. Cineva o asculta . Pe langa mine trece o gaina plimbandu-si puii. La nivelul ierbii se petrec multe. E o lume, mare sau mica, depinde cum te uiti la ea. Miroase a pamant. Organismul asta imens, de care stau lipita, respira. E viu.

DSC06303

Canta pasari si soarele ma mangaie pe spate. Nimeni n-a mai stiut sa ma iubeasca asa, lasandu-ma libera. Oamenii pun egal intre te iubesc si te vreau.

Pamantul si soarele ma iubesc pur si simplu. Ma alinta, ma linistesc si imi spun ca sunt un copil bun. Foarte putin mi s-a spus asta in copilarie…

DSC06303

16 thoughts on “SUNT UN COPIL BUN

  1. … se pare ca multi dintre noi suferim la capitolul acesta…aproape deloc nu ni s-a spus … “esti un copil bun” … “sunt mandru de tine” … “te iubesc”… “oricine greseste, dar invata din fiecare greseala a ta si a altora”…” ai facut un lucru bun”…”imi place ca te-ai gandit la asta”….”esti cel mai bun, ai incredere in tine, o sa reusesti”…”eu sunt aici, langa tine, orice s-ar intampla”…. in schimb, am auzit de prea multe ori NU….”nu e bine ce faci”…”nimic nu faci bine”….”uite asa se face, nu cum faci tu”…”toata lumea face asa, nimic nu vrei sa inveti”…”nu te juca in nisip, te murdaresti”…si altele, mult prea multe….NUUUUUUUri…..mai mereu am fost laudata de cei din afara familiei, de straini….am invatat cu greu, din greu, si sunt inca multe momente in care imi amintesc foarte greu ca in loc de NU pot spune DA….trebuie sa ma antrenez in permanenta sa fiu pozitiva, zambitoare, relaxata, increzatoare in fortele mele….asa ca, da, kitten are dreptate, esti un copil bun si special….dovedesti in fiecare cuvant postat aici, in fiecare margica modelata de mainile tale, de fiecare poza, pictura, cutie…..asa cum suntem toate/toti cei care trecem pe aici si ramanem legati de fabrica ta de vise… sau, macar visam frumos, nu?

    TINE-o TOT ASA….faci o treaba foarte buna!

    • Cred ca ce ai spus tu aici am auzit mai toti in copilarie. Asta ne-a facut viata tare complicata.
      Sunt un copil bun si special spunandu-va fiecaruia “esti un copil bun si special”. Asta suntem cu totii chiar daca nu ni s-a amintit prea des.

  2. imi place asta, “oamenii pun egal intre te iubesc si te vreau”, cat e de adevarat !
    imi vine sa-ti zic “iesi copile Bun cu parul balai, afara si rade la soare si vremea s-a-ndrepta dupa rasul tau…”🙂

    • Spaniolii exprima asta cel mai cinstit folosind acelasi verb pentru te iubesc si te vreau.
      Sa stii ca ies la soare de cum il vad rasarind si sa mai stii ca ma adresez lui spunandu-i tata🙂

  3. Asta este si motivul pentru care am venit aici…sa reincep sa simt, sa traiesc, sa visez… visele mele de pina acum cred ca erau bolnave tare… toate au murit inainte de a se implini :(….
    De cind citesc pe aici e altceva… ceva s-a schimbat..citesc zilnic postari mai vechi…e o scoala unde incerc sa ma descopar… sper sa am ce.

    • Ninu, iti multumesc. Ma faci sa ma simt folositoare.
      Sa stii ca mor doar visele in care nu credem cu tarie, in care nu ne punem cu totul. Le proiectam cu mintea, dar trebuie sa le urmam cu inima deschisa.
      O sa descoperi, stai linistit.
      Am auzit o poveste. Ti-o zic…
      Era un cersetor care statea pe o cutie la coltul strazii. Vine un strain iar cersetorul ii intinde sapca si-i cere niste bani. Strainul ii spune ca nu are ce sa-i dea, dar il intreaba ce tine in cutie. Cersetorul ii spune ca nimic, e doar o cutie veche pe care sta de multi ani. Strainul insista si cand o deschide cersetorul constata ca era plina de aur.
      Cu totii stam pe cutiile noastre si nu avem habar de ce contin.
      Aici nu e o scoala ca nu stiu nimic mai mult decat ceilalti, dar zic in fiecare zi “uita-te sa vezi ce e in cutie”

  4. si acum toti copiii buni sa lase internetul si toate conceptele acestea care consuma resursele si distrug pamantul,inclusiv industria blue-jeans’silor polueaza,si sa iasa in pasarica lor goala cu funduletul in iarba ca sa iubeasca cu adevarat si sa fie un copil si mai bun.😛

Leave a Reply

