FEMEI CU CAPUL IN NORI

DSC06259

Sunt diferite (pentru ca toti suntem).Vor pleca spre locuri necunoscute, insa in acest moment ceva le-a adus impreuna. Nu se vad intre ele dar se simt si asta sigur le ajuta intr-un fel. Si-au lasat in urma povestile si pe noi, privitorii. Inainte nu le intereseaza ce e. Prefera sa-si tina capetele in nori bazandu-se mereu pe intuitie. Sunt stapanele ploii pe care o pot transforma in orice. Ca sa demonstreze asta, fata cu fusta albastra cerne din norul ei boabe de mazare mov.

34 thoughts on “FEMEI CU CAPUL IN NORI

  1. minunat … un zambet nastrusnic mi-a aparut pe fata … sunt si fata 1 … si 2 … si 3 … si 4 … depinde de dispozitie, de starea mea interioara, de vecinatati … da, vreau sa fiu mereu in nori … de cand am intalnit fabrica ta de vise, imi doresc sa stau din ce in ce mai mult in nori … sa-mi recapat starea magica de visare pe care o aveam odinioara … sper sa ies cat mai repede din pivnita … si sper ca, odata iesita la lumina, sa-mi amintesc sa ma uit numai in sus, numai inainte … si, sunt sigura ca imi voi aminti cum se poate zbura, fara efort, fara manuale, fara instructor … spre nori, spre soare, in vant, in ploaie … in ploaia de mazare mov, in ploaia de mere rosii, in marea de mirare a faptului ca sunt o nebuna frumoasa, si ca nu sunt singura nebuna frumoasa … minunat…

  2. …ha, ha, ha…suntem aidoma unor copii…ne-au trebuit numai patru norisori si 4 fete frumusele si strengare…si am inceput sa ne impartasim frumoasele noastre nebunii….va imbratisez pe toate cu drag…si multumesc lola pentru fetele din norisori….

  3. Si eu. Si eu. Io mi-s cea cu fusta-rochie neagra cu flori. Asa ma vad zid de zi. Azi mi-am luat fusta si nelipsitul sirag de vise.
    P.S. Ti-am trimis o poza.😉

  4. M-am regasit in fata cu fusta albastra, si in tot ceea ce scri. Ramin de fiecare data fara cuvinte.Mi se pare ca ma transform in fiecare margica si pot sa fiu mai aproape de toate gindurile tale.

Leave a Reply

