SOMNUL

M-am trezit dimineata cu o vanataie pe partea de deasupra a mainii stangi. Probabil am avut un somn agitat. In alta dimineata am iesit din vis imbratisata. Ma tineam strans intr-un ciudat gest de solidaritate cu mine insami.

Visez mult si altfel in ultima vreme. Nu stiu cum exact, dar parca atmosfera din vise nu-mi mai e familiara.

Asta noapte imi era imposibil sa recuperez bagajul de la aeroport. Banda circulara se transformase intr-un tren mic, iar geanta mea era pe tampoanele de la locomotiva. Cand voiam s-o iau imi dadeam seama ca din mers mi-e imposibil, iar daca trenul era oprit cineva nu-mi dadea voie.

Uneori visez incredibile detalii de arhitectura. N-am vazut case mai frumoase decat cele din vis.

In ce lume ciudata plecam inchizand ochii… Daca si realitatea asta pe care o credem noi palpabila e tot un vis? Cand a fost Dan aici m-a fotografiat dormind. A fost prima oara cand m-am vazut asa. Mi s-a parut straniu. M-am simtit departe de mine, de invelisul meu ramas pe pat. Eu eram, clar, in alta parte.

PICT0231

12 thoughts on “SOMNUL

  1. Te stiu dintr-un vis, te citesc dintr-o poveste, te privesc printr-un curcubeu virtual de emotii si ganduri, ce-mi par atat de familiare.
    O toamna minunata, Lola!…

  2. Eu nu cred că viaţa ta e cu mult mai frumoasă a oricui altcuiva, dar ştiu că felul în care o primeşti, priveşti, absorbi o transformă într-o poveste nesfârşită, emoţionantă şi puternică.

  3. Important este ca aceste vise sa nu te sperie, sa nu te nelinisteasca, ca sa-ti poti pastra starea de liniste sufleteasca pe care o ai acum si de care ai mare nevoie.
    In general visele sunt imaginea evenimentelor din viata noastra care s-au intamplat, sau la care ne gandim intr-un fel. Asa este si acum. Ai calatorit mult, urmeaza zborul spre Bucuresti, iti doresti sa ajungi la Campulug…
    Bucura-te ca ai o viata asa plina, ca traiesti intr-un loc minunat, ca esti foarte bogata avand multi prieteni!

Leave a Reply

