BUNICA VALERIA

Nunta Gabrielei a fost prima ocazie cand bunica si-a dat jos  basmaua si a purtat margele. Sunt tulburata de imaginea ei cea noua. Iubita mea, sufletul meu…

IMG_1176

O visez de cateva nopti si imi spune ca sunt pe drumul bun. Dragostea ei m-a insotit de cand ma stiu, vacantele la Campulung au fost alinarea  mea. Acum cand vin in octombrie merg s-o vad.

IMG_1160

E parte din lungul sir de femei din care ma trag si pe care le port, de la care stiu tot ce stiu, de la care am magicul si intuitia, forta si umorul , viata…

6 thoughts on “BUNICA VALERIA

  1. Draga de ea, prin cate necazuri o fi trecut in viata…
    Si totusi si-a pastrat puterea ca sa se bucure de evenimentele fericite din viata nepotilor si sa-si poata alinta chiar stranepotii.
    Minunatele margele ii pun in valoare si mai bine frumusetea ochilor.
    De fapt ti-am marturisit impresiile mele si ce mi-au sugerat pozele.

  2. Sa iti traiasca bunica, Lola si sa o ai cat mai mult langa tine!M-ai facut sa ma gandesc la a mea pe care din pacate nu o mai am langa mine, dar pe care am iubit-o enorm!

Leave a Reply

