AM PLECAT…

Am plecat pe seara din Montreal. Parca mirosea deja a toamna.

DSC06207

In avion n-am dormit prea mult ca mi-a fost frica. S-a zgaltit destul de tare. Nu-mi imaginam decat oceanul rece si negru de dedesubt care ma va inghiti. Cum n-aveam unde sa fug m-am retras intr-un loc mic, foarte mic si luminos din mine, pe care il vedeam doar cu ochii inchisi. Acolo eram in siguranta si spuneam ca pe un fel de rugaciune un vers dintr-o melodie pe care am ascultat-o de nenumarate ori cu o noapte inainte „If it be your will that I speak no more…”

DSC06197

Ultimele ore in Montreal le-am petrecut intinsa pe lemnul cald al terasei privind cerul, orasul si fluviul. I-am spus balerinei sa aiba grija de Alexandra, si am recitit textul de pe oglinda pe care i-o decorasem cu cateva seri inainte. E un citat din domnu’ Gellu. L-am ales deschizand  cartea, cu certitudinea ca nu e intamplator.

DSC06185

Despartirile imi rup inima. Seba mi-a daruit binoclul lui. Sper sa vad pana pe partea cealalta a oceanului, mai sper ca intr-o zi sa revin acolo, iar ziua aia sa nu fie prea departe.

DSC06206

In ultima plimbare orasul mi-a facut semn ca ma asteapta. “If it be your will…” vorba cantecului.

Photo 023

Sunt recunoscatoare pentru calatoria asta. M-a facut sa vad lucruri esentiale in mine, mi-a aratat ca viata e plina de posibilitati si voi primi tot ce vine cu bucurie ca sa pot darui mai departe.

Photo 027

2 thoughts on “AM PLECAT…

  1. Tam Tam a fost predat in conditii excelente; putin uzat de atatea pupaturi dar in stare buna de functionare.
    BINE AI VENIT IN PENINSULA (in partea Lusitana) :))
    …restul deja le-am discutat aseara!

    Concluzia magica:
    Pentru tot ce faci PLATEStI sau PRIMESTI , nu cred ca ma vei contrazice… colega de server portugues.

    Orice sistem are un mecanism,orce mecanism are o logica si orice logica tine de cineva care manipuleaza….ma bucur ca ma aflu la CHEITA SISTEMULUI. Iti multumesc pentru cadoul primit ,continui sa il observ…stii care este speelul acelui mecanism? Rotita excentrica ..sau acel NONCONFORM ce face sistemul sa se zgaltaie respectiv sa-i deie HAZUL deci…ce despre SISTEM?
    Am sa fac un blog spcial despre acest fapt vis a vis de “SEMNE” (vezi GREIARASUL lui Mada) si am sa anunt cand il voi posta.

    Lola sunt chiar asa cum e spune despre ceeace te intrebasem mai de mult despre mine vazut din afara?
    merçi anticipat de raspuns.
    LOVE,FREEDOM and …Bohermian Revolution!´
    .`.dan

  2. ola amiga tudo bem contigo, estive a ver o teu blog da wordpress.. amei as fotos .. todas elas são lindas .. um grande beijo e muitas felicidades espero t poder ver de novo a si e suas amigas.

Leave a Reply

