REZUMAT

DSC05605

A fost mult, bun si frumos.

DSC06014 

O experienta care cuprinde bucurie, oameni, semne, drumul, orasul ziua si noaptea,

DSC06015

Crepe Suzete, concertul U2 vazut 3D la Imax, povesti spuse pe un trotuar, pe terasa sau in bucatarie, plimbarile, lista de pe frigider, galleria Gaia, unde face Seba ceramica,

Photo 026

cafeneaua iraniana pe ploaie, cele doua cladiri din zare care se inrosesc la rasaritul soarelui, brunch-ul cu Cristina si Alexandra, picnicul din birou, sfaturile din categoria “imi permit sa-ti spun asta ca ne stim de 3 zile“,

DSC06045

filme, umorul irezistibil al gazdelor mele, prietenia cu care m-am simtit inconjurata,

DSC06174

cutia cu jumatati de prajituri, padurea, copacul rasturnat, sala de bal din varful muntelui,

Photo 075

avioane alungand ganduri negre, veverita de pe terasa, pasarea colibri venita la petunii,

Photo 080

solitudinea mea fericita, diminetile, o alaturare de cuvinte care ma face inevitabil sa rad,

DSC06101

albumul lui Leonard Cohen primit in dar de la Alexandra, seara in care am purtat sandalele cu flori albastre,

DSC06177

masina de gaurit, zana care spala vase, radio erevan, biletul de retur, si tot asa…Multe alte lucruri as putea insirui aici, dar ma opresc pentru ca iar ma apuca plansul.

Photo 056

Diseara plec la drum. Trec inapoi oceanul ducand cu mine, pe langa tot ce-am trait si certitudinea ca nimic nu e intamplator.

DSC04135

10 thoughts on “REZUMAT

Leave a Reply

