CARTI, CRACIUN SI CIOCOLATA

DSC05602

A inceput sa ploua. Azi n-am iesit. Alexandra si Seba sunt la la serviciu. Dupa doua zile de cotrobait orasul am vrut o zi sa stau cu mine, sa scriu, sa ascult muzica, sa ma bronzez pe terasa, sa nu fac nimic. Am gasit in biblioteca jurnalul lui Sebastian. Cat mai tanjeam dupa el in Portugalia. Dupa ce termin de scris postul asta voi citi ascutand ploaia. Mi-e dor de Vladimir, teribil de dor. I-am cumparat o carte foarte speciala despre John Lennon. De fapt e un interviu pe care Lennon i l-a acordat, in 1969, autorului cartii cand acesta avea exact varsta lui Vladimir, 14 ani. Sigur i-ar placea s-o citeasca pe ploaie. 

DSC05704

Ieri am pierdut multe ore in librarii sau cred ca ar fi mai corect sa spun, am castigat multe ore. Sunt locuri unde timpul sta oricum. In afara de librarii am mai trecut prin doua spatii unde dimensiunea asta era total nerelevanta.

DSC05685

De exemplu magazinul unde e Craciun tot timpul anului. Inchipuiti-va ca afara erau cam 30 de grade si lumea se prelingea toropita pe langa ziduri cautand umbra, iar dincolo de usa cu clopotel jurai ca esti in plin decembrie. Te simteai cuprins brusc de febra sarbatorilor. Tuturor ne straluceau ochii mai ceva ca globurile de pe pereti. L-am intrebat pe unul dintre vanzatori daca pot face fotografii. S-a uitat foarte serios la mine si mi-a zis ferm“da, cu o singura conditie“. Eu déjà as fi promis orice numai sa ma lase sa duc cu mine niste imagini. “Cu conditia sa le arati tuturor prietenilor tai“ mi-a zis izbucnind in ras. Uh, normal ca asta as fi facut cu ele.

DSC05688

Dupa amiaza Alexandra mi-a aratat cel de-al treilea loc magic. O ciocolaterie unde bomboanele erau prezentate ca niste bijuterii, cate una pe platou, unde totul era pretios si facut sa te opreasca din alergatura.

DSC05720

Domnul care servea a facut conversatie placuta, iar din impachetatul bomboanelor un adevarat ritual. Cand m-am trezit in strada aveam senzatia unui salt in timp. Aventura nu s-a terminat pentru ca Alexandra a afisat pe frigider o lista intreaga cu locuri din astea.

DSC05719

bannercatalog09

8 thoughts on “CARTI, CRACIUN SI CIOCOLATA

  1. Canada e inca o experienta frumoasa pentru tine,cu locuri speciale care asteapta ca sa scotocesti si sa le gasesti, pentru ati umple sufletul de bucurie.
    Succes fetelor!
    Va insotesc cu gandul si va sustin cu toata admiratia si dragostea mea!

  2. Cu siguranta randurile indulcite cu ciocolata si miros…de Craciun, m -au dus cu gandul la camara bunicii unde mirosea a sarbatoare – vanilie, cuisoare, turta dulce, cozonac, esenta de rom, toate intr – un amestec imbatator.
    Craciunul e parte dintr – o tripleta de exceptie care incepe cu Sfantul Nicolae, patronul copiilor si celor tineri, apoi Craciunul – ca punct culminant si in final trecerea spre Noul An!
    Acestea toate sunt o invitatie pentru noi toti la OPTIMISM si la fel ca si magazinul amintit, NU TREBUIESC RATATE!!!

  3. Pingback: NOPTI ALBE, IUBIRE SI SACOU DE CATIFEA « lola dream factory

Leave a Reply

