DRUMUL

DSC05528

Dupa o noapte in care nu am reusit sa dorm decat o ora a inceput “ziua cea mai lunga“. Desi refuzam sa ma gandesc la plecare ca sa nu-mi provoc spaime, trei zile inainte abia am putut sa beau apa ca mancare oricum nu-mi intra in stomac. Dimineata, in trenul de Lisabona erau cativa oameni somnorosi. Orasul, l-am strabatut pe cand se trezea lenes.

DSC05533

 In aeroport nebunie. Toata lumea parca se gandise sa plece undeva. Imi plac foarte mult aeroporturile si garile. Mi-am luat micul dejun privind oamenii. Am uitat de angoasa zborului si de oboseala. Cred ca as putea petrece timp nedefinit fiind observator. Spectacolul lumii e fascinant. Pana la Londra mi s-a parut ca am zburat repede, ce-i drept ca am fost foarte preocupata cu gestionarea unui atac de panica. Am respirat adanc pana inima mi-a batut din nou normal dupa care am dormit si m-am trezit in Anglia.

DSC05540 

Desi aveam emotii ca nu ma voi descurca in aeroportul ala urias, a fost simplu iar dupa formalitati mi-a ramas o gramada de timp sa bantui prin parfumerii, sa ma dau pana la coate cu tot ce mirosea tentant, sa rasfoiesc carti, sa ma rasfat la cafenele si sa desenez. Avionul pentru Canada era de cateva ori mai mare decat cel cu care ajunesem la Londra, dimensiunile estompau senzatia de zbor. Chiar nu mi-a fost frica. M-am uitat la filme, am dormit, am reusit sa si mananc putin, am amortit bine si dupa 7 ore am aterizat. Aveam o stare de ireal. Nu-mi venea sa cred. Alexandra m-a intampinat bucuroasa. Ma astepta cu atata firesc si cu un balon galben. Parca ne stiam de cand lumea. Am simtit intalnirea cu ea ca pe o regasire mai degraba.

DSC05545

bannercatalog09

14 thoughts on “DRUMUL

  1. Bine ai venit pe continentul nord-american. Ai dreptate, zborul peste ocean este o experienta care cuprinde minunare, bucurie, un pic de mister, un pic de oase iesite prin alte oase, dar, pe total, cred ca merita.

  2. N-am mai avut rabdare si aseara l-am sunat pe Dan ca sa aflu vesti despre tine, despre cum ai calatorit. In zilele astea am avut o stare cam ciudata,de neliniste.Am inteles ca ai trecut prin niste momente neplacute, dar e ok pentru ca s-a terminat cu bine acesta parte a drumului. Sa stii ca si eu ador atmosfera din aeroporturile londoneze.Mi-e dor de calatorit!
    Sa aveti zile frumoase si bune, sa ajungeti sanatoase la finalul acestei actiuni minunate.
    Va imbratisez cu drag si va insotesc cu gandurile mele bune!

Leave a Reply

