ORANGE&FUCSIA

Adina si Delia sunt nascute in aceeasi zi. Ascunzandu-se dupa atribute de oameni mari: pragmatism, perfectionism, etc… sunt de fapt doua visatoare. Anul acesta e marcat de magica cifra 3 pentru ele.
DSC05520
Au vrut margele gemene sa povesteasca despre dragoste, despre copiii ce sau nascut sau urmeaza sa vina pe lume curand, despre bucuria de a trai, despre norocul de a avea suflete asemenea. Am daruit fiecareia 3 bile din colierul celeilalte.
DSC05520_1
Mi-a venit sa le fac margele colorate, ca un cocktail pentru fete. Mi le inchipui conspirand tot timpul cate ceva, impartasindu-si secrete, traind impreuna bine si rau, sprijinindu-se.
DSC05521
Cea care mi-a scris e Delia si scrisoarea ei incepea asa:
Povestea mea este una vesela, este o poveste de dragoste. Dragostea are atatea fete, incat, atunci cand vine vorba despre ea, nu stii pe care s-o privesti mai intai: dragostea pentru iubitul tau, dragostea de mama, dragostea de fiica, dragostea pentru oameni in general, dragostea pentru tot ceea ce ne inconjoara, dragostea pentru prietenii apropiati sau dragostea pentru Dumnezeu. Astazi vreau sa-ti marturisesc dragostea pentru finuta mea, Adina…

bannercatalog09

6 thoughts on “ORANGE&FUCSIA

  1. Tare frumoase sunt margelutele la fel si povestea…si modul in care tu ai interpretat-o.
    Pentru noi cele care purtam margelele tale e magic sa ne vedem vieti,vise transpuse in arta.

    • Draga mea
      Ieri am dat de pozele cu noi in Lisabona si m-am gandit la tine. Mi-a ramas ca amintire foarte draga intalnirea cu tine si cu fetele.
      Poate ai simtit tu ceva de mi-ai scris.🙂

      • Te imbratisez cu drag Lola.
        Probabil printre noi astia “ciudatii” functioneaza un anumit tip de telepatie.Pentru mine intalnirea cu tine a insemnat mult.,scrisul tau de asemenea iar margelutele sunt mult mai mult decat simple bijuterii.

  2. Ma uit la ele iar si iar, si astept nerabdatoare sa soseasca. Intr-o zi in care nu mai stiam ce sa ma fac, mi-ai aratat ce conteaza cu adevarat in viata. Si m-ai inveselit. Multumesc
    Delia

    • Delia
      In scrisoarea ta era foarte limpede scris ce conteaza in viata. Tu stiai inainte sa-ti arat.
      Sunt fericita ca-ti plac margelele. Sper sa nu te lase niciodata sa uiti lucrurile care conteaza de fapt.
      Cu drag

  3. Sarumana,
    Ma numesc Alex si am dat din intamplare peste blogul tau.
    Imi place foarte mult povestea voastra si o gasesc foarte impresionanta.
    Citesc cu mare placere fiecare post, chiar si de 2-3 ori si traiesc si eu prin voi.
    Imi mai plac foarte mult si margelutele si ma gandeam sa ii fac cadou o bratara ca cele pe care le faci tu prietenei mele, de ziua ei.
    Sunt sigur ca ar aprecia faptul ca am facut-o eu mai mult decat orice altceva.
    Sfaturi despre culori, margelute?
    Multumesc anticipat si raman abonat blogului tau,
    Alex

Leave a Reply

