PAINEA

Am framantat paine dragului poet. A iesit rotunda ca luna plina, ca roata de car zarita pe zidul casei lui de la Comana. N-am putu sa-l las singur si i-am pus alaturi litera iubitei. Mai e cu ei sarpele care-si inghite coada.
DSC05484
Magia si sacrul cuprinse in gesturi n-am cum sa le povestesc, dar va rog sa faceti o paine in urmatoarele situatii:
cand sunteti fericite
cand aveti incredere
cand va pasa
cand va indoiti
cand va cuprinde plictiseala
cand vin nelinistile
cand va e drag de cineva
cand vreti sa spuneti MULTUMESC
cand cereti iertare
cand va amintiti
cand parca nu mai e nimic de facut
cand vreti sa duceti viata mai departe
cand pregatiti pe cineva de drum
cand va e foame
cand le e foame altora
cand simtiti recunostinta
cand e dimineata
cand e miezul noptii
cand credeti…

Cateva ore mai tarziu…
DSC05500
A fost o naivitate sa sper ca femeia inger va fi acolo unde credeam eu, ca sa-i dau painea. Cu fiintele astea nu prea poti sa-ti dai intalnire cand vrei. Vin ele cand stiu ca trebuie.
DSC05488
N-am fost trista deloc. M-am oprit in Baia si-am impartit toata painea la porumbei. Au fost foarte fericiti. Si eu la fel. V-am zis ca o paine ii e buna oricui…

bannercatalog09

7 thoughts on “PAINEA

  1. Si poate cand suntem invaluite si pe-afara si pe interior de liniste, pe care vrem sa o transmitem mai departe?🙂

  2. Azi am fost porumbel…am manact din painea ta si iti spun ca a fost cea mai buna paine din lume.Stii de ce,Lola? Painea asta a fost facuta cu dragoste , multa, multa dragoste…Si pentru ca m-am hranit cu ea , aripile mele au devenit mult mai puternice si am zburat mai sus vad toata frumusetea lumii.A fost fantastic. Iti multumesc ca m-ai hranit si astazi asa cum o faci mereu.Eu si celalti porumbei putem zbura doar hranindu-ne cu iubire.In semn de multumire ti-am trimis un fulg. Il vei gasi ascuns in aripa desenata pe cana ta.L-am trimis azi-noapte cu ploaia de meteoriti si sunt sigura ca a ajuns cu bine la destinatie. Te imbratisez si ma gandesc la tine, D

  3. Draga Daiana
    Intr-adevar am facut-o si am daruit-o din dragoste. Uite ce efecte miraculoase a avut🙂
    Am primit fulgul tau.
    Te imbratisez

  4. Draga Lola, cand am citit mi-au dat lacrimile….pentru ca parca dintr-o data in camera s-a simtit miros de paine, pentru ca bunul poet face parte din mine, din copilaria mea, pentru ca am crescut in satul in care a trait, pentru ca l-am vazut umbalnd prin fata mea inainte de a-i citi poemele si cartile, pentru ca Zenobia e singura carte in romana pe care o am aici cu mine, pentru ca mi-e dor de paine facuta de bunica mea, de copilaria mea, de bunicul meu, de viata plina de minuni de atunci. asa ca nu pot decat sa iti multumesc si sa iti ascult sfatul, voi face si eu paine si o voi imparti sufletelor care vor dori sa o primeasca, o voi inmuia in vin cu zahar si voi manca cu pofta ca pe vremuri. uf…sentimentul asta ca nu exista timp, ca frumusetea de atunci e inca prezenta in mine, in noi, ma face sa plang de fericire.
    te imbratisez,

    irina

  5. Pingback: INGERUL S-A INTORS « lola dream factory

  6. Pingback: DA « lola dream factory

Leave a Reply

