ATELIERUL

Ieri am lucrat in cel mai frumos atelier. Din pacate nu-l pot folosi curent , dar pentru treaba pe care o aveam de facut a fost ideal.

DSC05466
In ultimele zile si nopti am tras tare sa termin marturiile pentru nunta Gabrielei. N-am iesit pe-afara prea mult si simteam ca nu mai pot. N-as fi vrut ca starea in care lucrez sa fie una aiurea.
Nu conteaza neaparat ce faci, dar conteaza enorm CUM. Ce-ti iese din mana e incarcat de energia respectiva si n-as fi vrut sa pun in frumoasele daruri nici oboseala, nici nerabdare, nici griji.

 

DSC05469
Pentru ca nu mai aveam de lucrat cu vopsea, ci doar sa montez bile, mi-am luat cutiile, am trecut strada din fata casei si-am fost dintr-o data in cel mai frumos atelier, pe stanci, la marginea continentului cu picioarele atarnand in gol. Dedesubt oceanul limpede, deasupra cerul si soarele bland. Era atata frumusete, atata abundenta….

 

DSC05473
M-am simtit iubita. Stateam acolo pe stanca si toata nerabdarea se dizolvase. Gandurile care ma apasau in casa disparusera. Nu ma mai uitam in cutie sa vad cate zeci de bile mai am de terminat. Nu mai conta nimic. Aveam sentimentul unei totale libertati. Mi se parea un miracol ca sunt acolo pe-o stanca deasupra marii si fac un lucru pe care iubesc sa-l fac. Am simtit recunostinta nu oboseala, as fi putut face milioane de gesturi identice fara sa ma mai intreb nici o clipa daca nu se mai termina odata.

DSC05470

bannercatalog09

7 thoughts on “ATELIERUL

  1. Am gasit undeva ceva misto spus
    “Da-mi serenitatea sa accept ce nu poate fi schimbat, da-mi curajul sa schimb ce sta in puterea mea sa schimb si intelepciunea sa fac distinctie intre ele.”
    A stat in puterea mea sa ies din casa si viata a redevenit bella🙂

    • Extraordinar citat, intr-adevar. Ca si cel “Nu incerca sa schimbi lumea, fa tot posibilul ca lumea ta sa se apropie de perfectiune.” Daca fiecare lume mica devina mai frumoasa, ansamblul va simti si el diferenta🙂

      Viata… Draga de ea, cat e de rabdatoare. Niciodata nu ne grabeste sa ii vedem frumusetea. Mereu asteapta sa ne trezim singuri din letargie. Cum ai facut tu.🙂

  2. Ce minunat trebuie sa fie sa stai pe o stanca, sa vibrezi cu oceanul, sa respiri aerul acela binefacator, sa-ti zboara gandurile in voie, iar mainile sa faca ceva usor, deconectant….Ce-ti poti dorii mai mult?
    E clar, am inceput sa ,,visez la cai verzi pe pereti”, asa ca trebuie sa ma trezesc la realitate!

Leave a Reply

