PRIMA CAZATURA

Azi am cazut pentru prima oara de pe bicicleta. Eram in rochie, prin urmare le-am aratat chilotii turistilor nordici din cauza carora m-am si dezechilibrat.

PICT0021

Nu va inchipuiti ca a fost o cadere spectaculoasa, doar usor jenanta. Coboram panta celei mai frumoase strazi din oras, si trebuia sa merg foarte incet pentru ca era plin de lume, mi-a alunecat o roata, bicicleta e destul de grea si m-am trezit intinsa pe spatiul verde.
Nordicii au sarit sa ma ajute, ziceau ceva intr-o limba stranie, iar mie mi se parea suprarealist si amuzant. Daca as fi aterizat pe spate as fi avut un bun pretext sa mai intarzii putin pe jos, si sa privesc cerul. Alta data m-as fi enervat sau mi-ar fi fost rusine. Acum m-am ridicat zambind, le-am multumit celor care mi-au recuperat lucrurile imprastiate din cos si am plecat mai departe nu inainte de a inclina capul recunoscatoare. E omeneste sa cazi de pe bicicleta, e omeneste sa ajuti. Frumos moment de omenesc am trait.

IMG_0748
Nu stiu daca de la lovitura sau nu, dupa aceea, la posta am vorbit fara inhibitii o gramada de portugheza, adica am fost capabila sa cer plicuri care nu erau la vedere, deci nu-mi puteam folosi aratatorul, precizand ca vreau cu bule si anume formate. Totul in propozitii intregi cu formulele de politete aferente. La final am fost capabila sa urez “un sfarsit de saptamana bun” fara sa ma fastacesc.

bannercatalog09

16 thoughts on “PRIMA CAZATURA

  1. Bine ca n-a fost mai rau! Avand cateva semne in plus, o sa fii mai usor recunoscuta de coechipiere, acolo departe pe celalalt continent:)

  2. Acum am vazut la tv un reportaj fain cu Portugalia, o prezentare generala a celor 8 regiuni. Este intr-adevar fascinanta! Locurile acelea minunate merita cutreirate chiar si cu bicicleta. Va felicit pentru alegerea facuta!

  3. Daca vreodata am sa cad de pe bicicleta, ma rog sa fie atunci cand port chilotii inspirati din Alice in Tara Minunilor :))

  4. Avem un prieten american care e politist la puscarie. Ne-a povestit ca veneau fel de fel de delicventi si in general nu aveau o lenjerie prea ok, Odata a fost adus unul cu chiloti impecabil.
    Prietenul nostru a remarcat cu glas tare la care omul i-a raspuns “mama mi-a spus ca trebuie sa am mereu chiloti frumosi pentru ca nu se stie niciodata unde ajung” :)))

  5. aoleuu.cand va vad pe voi femeile ca ziceti ca ati cazut si vreti sa impresionati.mare lucru sa cazi si sa te zgarii putin.choar astazi mergeam pe bicicleta si povesteam ceva,am incercat sa urc o bordura cu care mergeam in paralel ,am cazut ,am facut o julitura dcu diametrul de 6 cm in mai putin de o sec. mam ridicat in picioare si am continuat povestea ca si cum nu se intamplase nimic.bafta la cazaturi

Leave a Reply

