CINA CU POETUL

E liniste, liniste si noapte si luna plina. Iau cina cu domnu Gellu. Mananc branza cu rosii. El e alaturi cititnd o poezie de dragoste pe care i-a scris-o iubitei lui.

PICT0013

“Iti vorbesc despre dragostea care clatina muntii

despre vocile nedeslusite ale femeilor, inganand,

despre reliefurile sunetului catre seara,

iti vorbesc despre dragostea care clatina muntii.”

Vorbeste-mi bunule poet pana rosiile astea nu mai vor sa treaca de nodul care mi s-a pus in gat. As plange un pic de fericire multumindu-ti pentru bunatatea pe care ai avut-o venind asta seara sa-mi tii de urat.

Stii…iar am vazut ingerul. Tie iti spun, si ciudatilor astora de mi se aseamana, altfel, restul mi-ar zice ca sunt nebuna.

DSC05448

Era cald tare afara. Statea sub zdrentele lui, cu gluga pe cap cantand din fluier chiar in mijlocul orasului. Fluierul nu se auzea deloc si nici fata nu i se vedea. Ai sa razi, dar l-am recunoscut dupa pantaloni.

M-am oprit mai incolo sa nu-l tulbur. Ce crezi? M-a privit. Pentru o clipa a lasat cantatul si m-a privit.

Un inger sta ziua in amiaza mare printre noi si canta la fluier…Numai tu ma puteai invata ca asa ceva e posibil.

DSC05426

As framanta o paine sa i-o daruiesc. Uite, voi face asta curand, pe 12 august , de ziua ta. Daca n-am sa-l gasesc o s-o dau la pasari. O paine e folositoare oricui.

“Oamenii vorbesc cand nu vor sa se inteleaga”  imi spui si tacem amandoi, “cam despre aceleasi lucruri” pana  cand nu mai e nimic in farfurie…

bannercatalog09

2 thoughts on “CINA CU POETUL

  1. “Daca exista un sens al vietii… atunci EA este sensul, daca nu… EA ar trebui sa fie…”
    Octavian Paler – despre dragoste

Leave a Reply

