1/2

Asta e pagina 200 din Lola’s diary.

Iar sunt singura, dar stiu ca e doar o stare temporara. Dan a plecat spre Romania unde sper sa-si termine treaba curand si sa se intoarca de tot aici.

DSC05229

Nu-mi plac despartirile insa incerc sa nu mai fac o drama din ele.

Au fost trei saptamani prea frumoase ca sa le umbresc acum cu tristete.

Gata vacanta, gata noptile de hoinareala prin Lisabona, gata cu vinul rosu baut in Chiado pana aproape de ora plecarii ultimului tren, gata cu dupa-amiezele lenese de la cafenea rasfoind albume de arta, gata cu diminetile mirosind a cafea…gata, gata, gata.

DSC05251

Multe s-au terminat, dar multe vor veni. Pe toate am de gand sa le primesc, sa le traiesc si sa multumesc pentru ele.

DSC05443

Intorcandu-ma de la aeroport in loc de gol am avut un sentiment rotund de bine.

Am adormit in tren gandindu-ma ca viata e foarte frumoasa.

bannercatalog09

13 thoughts on “1/2

  1. Lola, ti-am descoperit blog-ul, si te-am descoperit de putin timp, dar prima intrebare care imi vine in minte este ”are you for real”?
    Un minunat amalgam de ganduri, culori, povesti, culori, transformate intr-un curcubeu al sufletului…
    Am stat ieri cateva ore citind povestea ta, si cand m-am trezit eram si eu pe plaja, lasand cartea din mana, cu dorinta de a musca dintr-un mar verde…
    Numai ganduri de bine,
    Cristina

    P.S. Si DA, cat de frumoasa este viata, cu toate darurile ei!

  2. Yes I am!
    Cristina,imi pare bine ca ai calatorit in lumea mea, care e de fapt un spatiu comun tuturor oamenilor, e pur si simplu VIATA pe care fiecare dintre noi alege cum s-o priveasca.
    Daca o consideram un dar in fiecare zi poate fi Craciunul.

  3. Lola, ma bucur pentru tine ca poti…Ma bucur ca ai descoperit starea de bine in tine, starea de bine care nu depinde de altii, bucuria fiecarei zi care vine si pentru care trebuie sa multumim. Eu depind inca de imperiul lucrurilor care ma inconjoara. Dar, exista semne bune. Uneori reusesc sa imi amintesc ca viata este asa cum o vedem si cum ne-o facem.

    • E greu de inchipuit ca cineva reuseste 100% sa se desprinda de imperiul lucrurilor.
      Pe urma mai cred ca daca exista inseamna ca trebuie sa fim in relatie cu ele. Totul e sa gasim relatia corecta.
      Si in cazul oamenilor e la fel.

  4. Lola scuza-mi intrebarea natanga…care este cartea Portocalie…..am incercat sa depistez si nu am reusit defel……mi-ar prinde bine sa am aceasta informatie……zile senine in rest

    • Cartea portocalie se numeste “Iubire fara conditii” de Paul Ferrini. Daca ma intrebi nu e genul de carte pe care as fi cumparat-o vreodata. Nu prea cred in cartile despre popularizarea fericirii. Am primit-o cadou si rasfoind-o realizam ca vibrez la ce scrie in ea. Trecand peste prejudecatile mele chiar am gasit acolo lucruri spuse simplu, aplicabile, care functioneaza.

  5. apropo de cartea portocalie….am cautat si eu ….si am sa o citesc….pana acum citisem cate ceva din aivanhov, lazarev, scarlat demetrescu, osho, etc….de ferrini nici nu auzisem ….deci, multumesc pentru o sursa noua de invatatura

  6. Draga Lola, de curand ti-am descoperit blogul, and oh, what a descovery!
    Povestea ta e o adevarata incursiune in viata cu toate culorile si aprofunzimile ei… Sper ca blogul sa aiba o viata indelungata pentru ca ne aminteste de ceea ce este important si frumos … Fii binecuvantata!

  7. Am fost plecata pentru cateva zile si am trait in aceasta vacanta o intalnire minunata cu un om minunat si apoi o despartire care a trecut prin mine foarte lin. Desi as fi preferat ca ea sa nu existe. Mi-ar fi fost foarte bine fara ea. “Dar adica ce, nu imi poate fi si cu ea?”, m-am gandit. Si m-am lasat in voia lucrurilor. Am avut exact acea senzatie de bine de care zici.

    Sper si eu ca Dan va reusi sa isi termine treaba aici si sa fiti impreuna si fizic asa cum sunteti emotional.

Leave a Reply

